<3 baby-boy <3

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.186 visninger
8 svar
0 synes godt om
5. juni 2011

channie-g

synes lige jeg ville ligge et nyt mavebilledet ind... kan se der er sket noget siden først gang jeg tog mave billedet i uge 6 eller deromkring... når jeg ser billedet kan jeg sq bedre forstå jeg ikke kan passe min alm. bukser mere, så i øjebelikket er der dømt leggins HELE sommeren hehe..

som man nok også kan se, så er der kommet nogen stræk-mærker på siden, men skidt nu med det hvis det (forhåbelig) er de eneste der kommer, men det kan man vel aldrig være sikker på, heller ikke når jeg har over 20 uger tilbage endnu... er forresten 18+5 på billedet

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. juni 2011

Nessie

Det er da sådan en fin mave og jeg kan godt forstå hvis dine bukser strammer en smule

Ja strækmærker kan man jo ikke gøre alverden ved. Jeg har valgt at se på mine som et skønt bevis på, at jeg har fået et barn

Anmeld

6. juni 2011

Jemion

Fin mave

Anmeld

6. juni 2011

Bambii

channie-g skriver:

synes lige jeg ville ligge et nyt mavebilledet ind... kan se der er sket noget siden først gang jeg tog mave billedet i uge 6 eller deromkring... når jeg ser billedet kan jeg sq bedre forstå jeg ikke kan passe min alm. bukser mere, så i øjebelikket er der dømt leggins HELE sommeren hehe..

som man nok også kan se, så er der kommet nogen stræk-mærker på siden, men skidt nu med det hvis det (forhåbelig) er de eneste der kommer, men det kan man vel aldrig være sikker på, heller ikke når jeg har over 20 uger tilbage endnu... er forresten 18+5 på billedet

Hvis du ikke allerede gør det, så smør endelig maven med Creme hver dag og flere gange om dagen.. Så kan du måske være heldig ikke at få så mange flere..

Anmeld

6. juni 2011

Frøken J.

Flot mave

Anmeld

6. juni 2011

channie-g

Nessie skriver:

Det er da sådan en fin mave og jeg kan godt forstå hvis dine bukser strammer en smule

Ja strækmærker kan man jo ikke gøre alverden ved. Jeg har valgt at se på mine som et skønt bevis på, at jeg har fået et barn

tak skal du have... ja tænker os at det ikke kan ungåes men skidt med det, må bare se og få det smurt godt hver dag så bliver det forhåbelig ikke værre

Anmeld

6. juni 2011

channie-g

Jemion skriver:

Fin mave

tak

Anmeld

6. juni 2011

channie-g

Frøken J. skriver:

Flot mave

tak

Anmeld

6. juni 2011

channie-g

Bambii skriver:

Hvis du ikke allerede gør det, så smør endelig maven med Creme hver dag og flere gange om dagen.. Så kan du måske være heldig ikke at få så mange flere..

har købt noget "mave crem" de stribet fra matas så nu må jeg bare igang med det og håbe det virker... hehe

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.