Randers kommune

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. juni 2011

Preghiera

5. juni 2011

mortilflere

Jeg er ikke  , de kan ik melde noget ud der overrasker mig mere...

Anmeld

5. juni 2011

Carina1977

mortilflere skriver:

http://nyhederne.tv2.dk/article.php/id-40499161:kalkulerer-med-handicappedes-d%C3%B8d.html

Jeg havde lige netop selv sat et link ind med klippet fra tv2

jeg er selv målløs

Anmeld

5. juni 2011

mortilflere

Carina1977 skriver:

Jeg havde lige netop selv sat et link ind med klippet fra tv2

jeg er selv målløs

Velkommen til min kommune.....

Tænker lidt over om jeg burde undskylde at de ikke kan finde noget livsfarligt på Alberte...

Anmeld

5. juni 2011

eElak

Sad sådan her da jeg så det 

FOrstår slet ikke at de tør kalkulere med sådan noget.... 

Anmeld

5. juni 2011

Carina1977

mortilflere skriver:

Velkommen til min kommune.....

Tænker lidt over om jeg burde undskylde at de ikke kan finde noget livsfarligt på Alberte...

Ja og i klippet nævnte de, at det faktisk var i flere kommuner de gjorde det. Håber da bestemt ikke min kommune er så ufølsom og tankeløs.

Jeg går ind under samme katagori, da jeg jo har et handicap, og man kan da ikke undgå at føle sig ramt på en eller anden måde.

At handicappede og evnesvage helst skal dø før tid, for at økonomien skal kunne hænge sammen, ja det grænser sig bestemt til uacceptabel tankegang fra politikkerne/ledelsen på kommunerne. Det burde slet ikke stå i noget som helst notat og/eller indgå i nogen spareplan overhovedet!

Ja jeg er mere eller mindre gal lige nu  og er nysgerrig efter at høre, hvad andre mener omkring det.

Du har en skøn datter, og hun lever til hun er 90-100 år ligesom jeg

Anmeld

5. juni 2011

mortilflere

Carina1977 skriver:

Ja og i klippet nævnte de, at det faktisk var i flere kommuner de gjorde det. Håber da bestemt ikke min kommune er så ufølsom og tankeløs.

Jeg går ind under samme katagori, da jeg jo har et handicap, og man kan da ikke undgå at føle sig ramt på en eller anden måde.

At handicappede og evnesvage helst skal dø før tid, for at økonomien skal kunne hænge sammen, ja det grænser sig bestemt til uacceptabel tankegang fra politikkerne/ledelsen på kommunerne. Det burde slet ikke stå i noget som helst notat og/eller indgå i nogen spareplan overhovedet!

Ja jeg er mere eller mindre gal lige nu  og er nysgerrig efter at høre, hvad andre mener omkring det.

Du har en skøn datter, og hun lever til hun er 90-100 år ligesom jeg

Anmeld

29. juni 2011

Lenats31

Det er en flok psykopatiske tosser i jakkesæt. Mage til tåber skal man da lede længe efter. jeg forsår godt at socialrådgivere/sgasbehendlere ikke holder længe i faget og sygemelder sig hele tiden, når sådanne kalkulationer trækkes ned over hovedet på dem. Hvem kan sidde i sådan et fag, når der tages så tåbelige beslutninger og laves så idiotiske og hensynsløse kalkulationer.

mennesker der laver sådanne kalkulationer burde have lov til at sidde i deres eget lort.

lena

Anmeld

29. juni 2011

mortilflere

Ja og nu har de givet 6 mil til at AArhus kan komme ind i kampe om at blive kultur by , åååååå min bare røv....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.