25+0

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. juni 2011

MaybeBaby

Kofoed33 skriver:

Tilbage til den lilla top

Dramatisk uge igen i denne uge, med både en tur på FG og farmandse endelig mærkede hende i går aftens, dog var det ikke et spark, men slag/rumsteren, så han er helt lykkelig, men glæde sig stadig meget til, at blive losset engang.

Nu skal vi igen skifte jordmoder, øv, men hvis den nye er bedre i stand til vores situation er det da helt i orden.

Men stor er hun da blevet, fik også afvide på FG, at hun har masser af plads derinde. Min krop giver sig åbenbart somom der er to livedygtige bebser derinde.

Synes lige i skulle se hvor meget der er sket de sidste to måneder. Det ene er 17+0 og det andet er 25+0

Big mamma

Ja, du ved jo nok nærmest, hvad jeg vil skrive men for filan hvor er det en flot mave. *PIIIIIIIFT* Og sikke den er vokset. Men så har jeg tænkt på, om du så stadig skal sættes igang to uger før, eller du fra nu af går efter at have termin d. 18/9?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. juni 2011

Kofoed.

MaybeBaby skriver:

Ja, du ved jo nok nærmest, hvad jeg vil skrive men for filan hvor er det en flot mave. *PIIIIIIIFT* Og sikke den er vokset. Men så har jeg tænkt på, om du så stadig skal sættes igang to uger før, eller du fra nu af går efter at have termin d. 18/9?

Det kunne min jordmoder ikke svare på. Så skal snakke med endnu en læge. Men vis jeg ligger ud med, at jeg ønsker, at få hende ud, når det er sikkert, så går de nok med på det, så er spørgsmålet bare, hvornår er hun klar...

Mange tak. Og kan vis ikke lyve og sige, at den er lille, hmm. hehe.

Anmeld

6. juni 2011

Kofoed.

Nessie skriver:

Det er sådan en fin mave

Håber at ugen der kommer bliver stille og rolig, uden drama, og at lillepigen får sparket godt til sin far

Mange tak. Det håber jeg også

Anmeld

6. juni 2011

Kofoed.

Jemion skriver:

Super fin babyhule  Den sidder lige hvor den skal, du er så smuk!

Mange tak

Anmeld

6. juni 2011

ulleby

Du ser brænd godt ud

Anmeld

6. juni 2011

Kofoed.

ulleby skriver:

Du ser brænd godt ud

Tak taak

Anmeld

6. juni 2011

MaybeBaby

Kofoed33 skriver:

Det kunne min jordmoder ikke svare på. Så skal snakke med endnu en læge. Men vis jeg ligger ud med, at jeg ønsker, at få hende ud, når det er sikkert, så går de nok med på det, så er spørgsmålet bare, hvornår er hun klar...

Mange tak. Og kan vis ikke lyve og sige, at den er lille, hmm. hehe.

Uha, og hvad vil du helst selv?

Anmeld

6. juni 2011

Kofoed.

MaybeBaby skriver:

Uha, og hvad vil du helst selv?

Når hun vejer 2,5 kg og lungerne er naturligt klar (altså efter 34+0), det synes jeg er fine krav og vilkår, men tror de sætter grænsen ved 36+0, men det er også fint, vil bare ikke satse og have hende inde for længe.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.