Blandet pigetøj i str. 74

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
22. juli 2011

Sakris

Jeg vil meget godt have byttet over, for de bukser samt Gaia og co bodyen var grunden til at jeg kiggede resten af annoncerne igennem. Er ikke så vildt med sommerbukserne Og ja det er dem til højre. Kunne slet ikke se på min skærm at dem med blomsten også var glimmerbukser. 

Ellers er de andre ting rigtige fine, og er især super glade for de øvrige bukser!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. juli 2011

JustAnotherName

Jeg vil meget godt have byttet over, for de bukser samt Gaia og co bodyen var grunden til at jeg kiggede resten af annoncerne igennem. Er ikke så vildt med sommerbukserne Og ja det er dem til højre. Kunne slet ikke se på min skærm at dem med blomsten også var glimmerbukser. 

Ellers er de andre ting rigtige fine, og er især super glade for de øvrige bukser!!!

De lilla bukser var også "som nye"
Du skal vide, at de andre glimmer bukser, dém som du gerne vil have, er helt nye og aldrig brugte, men der mangler én af knapperne. Det betyder dog ingenting for at de kan bruges. Men den mangler! ...det skal jo siges (det kan også ses på billedet, når man lige ved det ....men jo ikke noget man ellers lige lægger mærke til)

Anmeld

23. juli 2011

Sakris

JustAnotherName skriver:

De lilla bukser var også "som nye"
Du skal vide, at de andre glimmer bukser, dém som du gerne vil have, er helt nye og aldrig brugte, men der mangler én af knapperne. Det betyder dog ingenting for at de kan bruges. Men den mangler! ...det skal jo siges (det kan også ses på billedet, når man lige ved det ....men jo ikke noget man ellers lige lægger mærke til)

Det er helt fint. Flytter bare de knapper der er, hvis de ikke passer 

Anmeld

24. juli 2011

JustAnotherName

Sakris skriver:

Det er helt fint. Flytter bare de knapper der er, hvis de ikke passer 

Kan du ikke sende mig en besked privat, så må vi aftale nærmere med ombytning..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.