Sat i gang eller ej???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Sat i gang eller ej??

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

1.251 visninger
8 svar
0 synes godt om
5. juni 2011

Stine Raaholt

Hej piger

Jeg synes der er mange der skriver om at blive sat i gang... troede ikke det var så almindeligt, men det er det måske... der er også flere der har skrevet om at blive sat i gang før termin...

Kunne det ikke være sjovt at se hvor mange af os derer blevet/bliver sat i gang og hvor mange der er gået i gang helt af sig selv

I kan selvfølgelig først stemme, når I har født

Kram Stine

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. juni 2011

JustAnotherName

Gik i gang af mig selv på eller efter termin

Første gang fødte jeg til termin.
Anden gang gik jeg 2 dage over termin.

Første gang gik vandet først under presseveerne.
Anden gang startede presseveerne, da JM prikkede hul til vandafgang. Derfra gik der kun 8 min, så var vores lille pige ude.

Anmeld

5. juni 2011

otlitrom

Jeg synes også der er mange af os der er blevet sat igang, og flere faktisk før termin. Jeg ved at jeg bliver sat igang 31+3, hvis jeg går over, dvs. 2. juli. Det er de nye retningslinjer på Kolding sygehus.... Men der er laaaang tid til endnu.... næsten 4 uger  Jeg prøver mentalt at indstille mig på, at det er det der skal ske, for så kan en fødsel tidligere kun blive en god overraskelse

Anmeld

5. juni 2011

Nettemor

kitty skriver:

Jeg synes også der er mange af os der er blevet sat igang, og flere faktisk før termin. Jeg ved at jeg bliver sat igang 31+3, hvis jeg går over, dvs. 2. juli. Det er de nye retningslinjer på Kolding sygehus.... Men der er laaaang tid til endnu.... næsten 4 uger  Jeg prøver mentalt at indstille mig på, at det er det der skal ske, for så kan en fødsel tidligere kun blive en god overraskelse

31+3 det var tidligt at blive sat igang.. må man spørge hvorfor?

Anmeld

6. juni 2011

otlitrom

nettemor skriver:

31+3 det var tidligt at blive sat igang.. må man spørge hvorfor?

Ahahaha, det må være ammehjernen der viser sit skumle ansigt. 41+3 selvfølgelig, det er en tastefejl! Jeg er 37+6 idag, så man må sige jeg kommer for sent til den igangsættelse i hvert fald

Anmeld

6. juni 2011

Nettemor

kitty skriver:

Ahahaha, det må være ammehjernen der viser sit skumle ansigt. 41+3 selvfølgelig, det er en tastefejl! Jeg er 37+6 idag, så man må sige jeg kommer for sent til den igangsættelse i hvert fald

nåh. hehe. havde ikke lige set du var så langt henne. kunne bare ikke forstå det for syns det var meget tidligt

men det kan jo ske med tastefejl.  og ammehjernen skal nok blive meget værre men tror altså tit det er mændene der har ammehjerne. de siger de har fortalt én noget de ALDRIG har sagt havde de sagt det så kunne man da SELVFØLGELIG huske det

Anmeld

6. juni 2011

Mor Christa

Jeg blev sat igang 38+2 og fødte 38+3 .. Jeg blev sat igang fordi min bækkenløsning gik total amok i slutningen af min graviditet.. kunne ikke komme op ad sengen osv. Derfor besluttede de på Herning sygehus, at sætte mig igang 38+2 .. Heldigvis kunne mit bækken godt klare presset til at jeg kunne føde selv - så det gjorde jeg

Anmeld

6. juni 2011

linefun

Stine Raaholt skriver:

Hej piger

Jeg synes der er mange der skriver om at blive sat i gang... troede ikke det var så almindeligt, men det er det måske... der er også flere der har skrevet om at blive sat i gang før termin...

Kunne det ikke være sjovt at se hvor mange af os derer blevet/bliver sat i gang og hvor mange der er gået i gang helt af sig selv

I kan selvfølgelig først stemme, når I har født

Kram Stine

Har tænkt det samme

Her gik fødslen igang af sig selv. Vandet gik - 10 dage før termin.

Anmeld

6. juni 2011

Stine Raaholt

Det er lidt sjovt at høre... jeg har prøvet at føde 4 uger før og det gik i gang af sig selv ved at vandet gik... 2. gang gik jeg 14 dage over og blev sat i gang... Så jeg har slet ingen anelse om, hvordan det sker denne gang... det bliver lidt sjovt - men jeg håber det går i gang helt af sig selv, for det kunne være lidt rarere end igangsætelse...

har haft godt med murren i maven i dag og vi venter spændt på om der er noget i gang... men her til aften er alt roligt, så det er nok bare drille-veer

men glæder mig til at føde, så kan jeg også svare...

Kram Stine

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.