22+0 med lillesøster + uldsko til hende.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. juni 2011

NinaNymannMadsen

Mira0911 skriver:

Super flot mave....  Ja varmen er bestemt ikke sjovt... Jeg prøvede med koldt bad igår og stå foran blæseren, og det hjalp bare ikke... Begyndte at svede kort tid efter... Idag tog jeg igen et iskoldt bad, det har da sådan hjulpet lidt, men ikke meget... 

Sikke finde de sko er til lillesøster... 

mange tak.
ja den varme puha, men vi skulle få regn imorgen så vejret bliver nok til at holde ud.

vi har kold vand i køleren og alt åben, så vi skal holde øje med katten for hun hopper ud hvis hun kan komme afsted med det.

ja dem måtte jeg bare ha til lillesøster og så er det jo super skønt det er nogen hun kan bruge fra dag 1 af også. skal se om min farmor kan strikke nogen også

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. juni 2011

NinaNymannMadsen

Nessie skriver:

Smuk mave

Og nuttede små sko

mange tak.

Anmeld

5. juni 2011

NinaNymannMadsen

K&S skriver:

Hun bliver SÅ fin

ja. nu mangler vi kun det tøj hun skal hjem i men nu har vi jo de sko så det lidt nemmere at finde noget der passer til. men der er da noget tid endnu inden hun kommer ud til os.

Anmeld

5. juni 2011

Mira0911

Astasmor skriver:

mange tak.
ja den varme puha, men vi skulle få regn imorgen så vejret bliver nok til at holde ud.

vi har kold vand i køleren og alt åben, så vi skal holde øje med katten for hun hopper ud hvis hun kan komme afsted med det.

ja dem måtte jeg bare ha til lillesøster og så er det jo super skønt det er nogen hun kan bruge fra dag 1 af også. skal se om min farmor kan strikke nogen også

Ja skulle det ikke også blive lidt køligere...!? 

Ja de er så fine... 

Anmeld

5. juni 2011

NinaNymannMadsen

Mira0911 skriver:

Ja skulle det ikke også blive lidt køligere...!? 

Ja de er så fine... 

jo det snakker de hvertfald om. håber jeg for får da ikk skrevet opgave så hvis det skal være lige så varmt her da. skolen kan nemlig ikk finde ud af at styrre temperaturen. den ene dag er der koldt og den næste er der varmt.

det er de nemlig. asta troed først de var til hende men måtte jo lige sige at det var til lillesøster og så gjorde det ikk noget.

Anmeld

5. juni 2011

Mira0911

Astasmor skriver:

jo det snakker de hvertfald om. håber jeg for får da ikk skrevet opgave så hvis det skal være lige så varmt her da. skolen kan nemlig ikk finde ud af at styrre temperaturen. den ene dag er der koldt og den næste er der varmt.

det er de nemlig. asta troed først de var til hende men måtte jo lige sige at det var til lillesøster og så gjorde det ikk noget.

Puh det må altså heller ikke være særlig sjovt at skrive opgave i sådan en hede... 

Nååh godt hun forstod at det var til lillesøster og at det var i orden... 

Anmeld

5. juni 2011

NinaNymannMadsen

Mira0911 skriver:

Puh det må altså heller ikke være særlig sjovt at skrive opgave i sådan en hede... 

Nååh godt hun forstod at det var til lillesøster og at det var i orden... 

er det heller ikk. men bare vi bliver færdig til tirsdag så det godt nok og vi mangler ikk ret meget da det bare er en synopsis vi skal skrive.

ja det syntes jeg også var rigtig godt, hun glæder sig meget virker det til selvom hun nok ikk forstår hvad det indebære.

Anmeld

5. juni 2011

Mira0911

Astasmor skriver:

er det heller ikk. men bare vi bliver færdig til tirsdag så det godt nok og vi mangler ikk ret meget da det bare er en synopsis vi skal skrive.

ja det syntes jeg også var rigtig godt, hun glæder sig meget virker det til selvom hun nok ikk forstår hvad det indebære.

Skøøønt.... 

Anmeld

5. juni 2011

NinaNymannMadsen

Mira0911 skriver:

Skøøønt.... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.