Mmm... Fantastisk dag... Længe....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

378 visninger
0 svar
0 synes godt om
5. juni 2011

Mira0911

Min Søndag har været helt igennem fantastisk!!! 

Vi startede ud med at sove længe... Så dejligt...  Dog havde jeg været oppe og rende et par gange inden de andre vågnede sådan helt op...  Bøvler jo stadig med de trælse graviditetsgener!!  Men kan også lige holde til at være oppe og så stadig rende de gange der nu skal det undervejs... 

Der hvor vi boede før, var jeg aldrig i haven.. Jeg gik aldrig udenfor en dør, pga. naboen... Han var skingrende skør.. Kastede glasflasker over i vores have... Lave grafiti på vores husmure... Sindsyg mand!!! Som man ikke kan få ud af boligen, uanset hvor mange vi var med til at prøve på det...

Jeg var jo skide bange... Når han så os udenfor, begyndte han at svine os til på det groveste... Og vi meldte ham til politiet op til flere gange... Og han sådan har han også været overfor andre beboer i dette bolig område... 

Til sidst magtede jeg ikke at bo der mere, synes bestemt ikke det var særlig fedt at bo et sted, hvor man ikke kunne gå i haven i fred og ro uden der blev råbt eller kastet noget efter en... 

Vi valgte så at vil flytte hurtigst muligt.. Både for Julie's skyld, jamen os allesammens skyld... Jeg var ved at gå ned med nr. 2 depri. pga naboen... 

Vi var ude og kigge på et par lejligheder... Da vi kom og så denne som vi bor i endnu, blev jeg ret så forelsket i lejligheden... Stuen er dejlig kæmpe stor, mere plads.. 105 kvm... Det vi boede i før var 85 kvm... 

Vi flyttede faktisk i lejligheden ca 2 mdr efter vi havde kigget den... 

Jeg jublede var rigtig glad for at vi skulle flytte og jeg ikke skulle gå og være bange på nogen måder... 

Nu bor vi så i lejligheden, og nyder det fulgt ud... I starten snakkede ikke sådan rigtig med nogle af de andre naboer som bor i samme bygning som os... Det kom lige pludselig.. 

Vi fik det fineste kort fra underboen, hvor der stod skrevet at vi skulle da lære hinanden bedre at kende, grille og have nogen hygge aftener sammen når varmen kom til... 

Den første hygge dag var i dag... Som jeg egentlig startede... Vi havde fået at vide vi kunne bare brugen haven som lyster... Haven høre kun til den ene lejlighed... 

Først på formiddagen skrev en sms til underboen, om det var okey at jeg tog marsvinene ned i haven så de kunne blive luftet og spise noget græs... Ville ikke bare gøre det uden deres accept på at det var i orden... Jeg fik ikke rigtig noget svar tilbage.. Så gik ned i haven til dem og spurgte... 

Hun havde ikke sin mobil hjemme, da hun havde glemt den hos sin mor.. Så derfor kom der ikke svar... Jeg snakkede med hende og hun sagde det var helt i orden, bare det ikke var en bur som skulle der permanent (Staves) for så ville hun ikke gå med til det... Bruger jo bare toppen af buret og så render de rundt derinde...  Marsvinene nød det i fulde drag... 

Fik vasket end masse tøj som også kom ned i haven... Hvor skønt i stedet for at bruge tørretumbler... 

Julie blev smurt godt og grundigt ind i solcreme og fik sin skønne solhat på... 

Ellers brugte vi masser af tid nede i haven med underboen... Snakkede frem og tilbage om alt muligt... Det klingede bare fantastisk... 

Det viser jeg faktisk at jeg og underboen har gået i klasse sammen, for en kort periode i de mindste klasser...  

Jeg og kæresten sagde også til dem, at hvis der skulle laves noget i haven, vil vi gerne hjælpe, da vi er med til at bruge den... Det blev de super glade for at høre... 

Efter vi havde været dernede i nogle timer, gik vi hvert til sit for at spise frokost... Selvom jeg bøvlede med opkast, vil jeg prøve at spise lidt i håb om det blev i maven.. Men nej.. 

Så blev kl. omkring 15.30 og vi alle i bygningen blev inviteret på den lækreste æblekage og LÆKKER citron limonade...  Mmmm.... Det smagte så fantastisk! Julie nød hver en klat flødeskum... 

Så sad vi dernede et par timer og snakket på livet løs... Julie og deres søn på 14 mdr legede fantastisk godt sammen, dog skulle de lige se hinanden an i starten, men ellers gik det så godt... 

Jeg kunne nyde min første sommerdag UDEN at være bange på nogen måder...  Ja så blev hele venstre side af min krop fra ansigt til fod solskoldet, og bliver det uanset hvilken faktor creme jeg bruger... Avs og øv... 

Hvor var det fantastisk!!! Tak fordi du læste med!! 

Jeg har desværre ikke nogen billeder fra idag... Øv.. 

Hvordan har Jeres Søndag været idag? Fortæl endelig... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.