Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Her er lige et billede af min nye tatovering, som jeg fik lavet på Hjallerup marked. M'et havde jeg i forvejen Billedet er ikke for godt, men det er svært at tage et billede af ens håndled
Vi mødtes forresten med Vingummien på markedet
Det kommer også lige et par billeder af Maria. Hun er blevet bedre motorisk, som man kan se Det giver mor dårlige nerver dagen lang
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Den er rigtig fin!!!
michella80 skriver: Den er rigtig fin!!!
Tusind tak
Floooot tattoo smukke....
Mira0911 skriver: Floooot tattoo smukke....
Tak søde, jeg er også SÅ glad for den!
Og så har jeg endda selv designet den
Laulund87 skriver: Tak søde, jeg er også SÅ glad for den! Og så har jeg endda selv designet den
Hvor fedt... Måske du skal designe min så? Hvis jeg dog tør at få lavet en tattoo... Har været så pivet...
Super sød tatoo. Og sikke et fantastisk vejr at være på marked i
Mira0911 skriver: Hvor fedt... Måske du skal designe min så? Hvis jeg dog tør at få lavet en tattoo... Har været så pivet...
Uha det ved jeg ikke om jeg kan gøre godt nok Min var en jeg fandt, formindskede og lavede om så den passede til mit M
Det er ikke så slemt igen. Jeg har også en på anklen og den kunne jeg næsten ikke mærke, men håndleddet var lidt værre hehe.
JustAnotherName skriver: Super sød tatoo. Og sikke et fantastisk vejr at være på marked i
Tak!
Ja det var godt vejr, men nærmest for varmt pyha
Laulund87 skriver: Uha det ved jeg ikke om jeg kan gøre godt nok Min var en jeg fandt, formindskede og lavede om så den passede til mit M Det er ikke så slemt igen. Jeg har også en på anklen og den kunne jeg næsten ikke mærke, men håndleddet var lidt værre hehe.
Okey så... Vil godt tro det gør lidt nas på håndleddet...
Jeg ved dog heller ikke hvad jeg skulle have hvis det var... Måske Mira... J og L...
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128