Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Skal vi lige afvente og se om Tanja, Ditte og Marlene også melder sig på banen? Eller hvad siger i?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Janni. skriver: Skal vi lige afvente og se om Tanja, Ditte og Marlene også melder sig på banen? Eller hvad siger i?
jaah... men Marlene og Ditte arbejder jo.. så hvis det skal passes ind med deres arbejds tider..
Kravlenissen10-12-10 skriver: jaah... men Marlene og Ditte arbejder jo.. så hvis det skal passes ind med deres arbejds tider..
Åh ja, der er jo nogen der skal holde Danmark igang
Jeg arbejder også.. men har altid fri omkring kl 14. Men hvad med næste weekend d. 18. eller 19?
Janni. skriver: Åh ja, der er jo nogen der skal holde Danmark igang
hehe jaah det jo det..
Mandal skriver: Jeg arbejder også.. men har altid fri omkring kl 14. Men hvad med næste weekend d. 18. eller 19?
Kan også d. 18 og 19 - så burde han være ovre vaccinen
Janni. skriver: Kan også d. 18 og 19 - så burde han være ovre vaccinen
weekender er bare ikke så gode her hjemme...
der er Noah og Stephen også hjemme.. og Stephen orker ikke alt det tøse fnider...
Jeg holder øje med jer Og når i så har fundet en dato så giver jeg lyd
merichs skriver: Jeg holder øje med jer Og når i så har fundet en dato så giver jeg lyd
godt marlene... ville ikke være helt det samme uden dig...
Hej Piger :-)
Kigger også lige over skulderen, find en dato og hvis det passer ind i min lidt pressede kalender vil jeg meget gerne med
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128