tatovering i tyrkiet??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6.661 visninger
8 svar
0 synes godt om
5. juni 2011

Magsen

er det dumt at få lavet en tatovering i tyrkiet? jeg har selvf. ikke tænkt mig at vælge den første- bedste men undersøge godt og grundigt.

Er der nogen der har fået lavet en i tyrkiet? hvis ja, må jeg se den?

Og er der nogen der ved hvor dyrt/billigt det er ? jeg skal jo have en stor tatoo der skal dække næsten hele 'siden' på overkroppen..  ved ikke helt hvordan jeg ellers skal forklare det.. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. juni 2011

twinny

Der er vidst meget delte meninger om det herinde.....

Men jeg ville ikke gøre det, min onkel og fætter fik lavet den dernede... Det var billigt og hun var også rigtig dygtig....

Men farven har bare l*rt....  Så de skulle have tegnet dem op herhjemme... Også blev det alligevel dyrt..

Men hvis du gør det alligevel, så husk til sidste dag... Da den ikk må få sol og man ikk må svede.. heh... Og det er svært i Tyrkiet...

Anmeld

5. juni 2011

Mor til Mike

Maggieh skriver:

er det dumt at få lavet en tatovering i tyrkiet? jeg har selvf. ikke tænkt mig at vælge den første- bedste men undersøge godt og grundigt.

Er der nogen der har fået lavet en i tyrkiet? hvis ja, må jeg se den?

Og er der nogen der ved hvor dyrt/billigt det er ? jeg skal jo have en stor tatoo der skal dække næsten hele 'siden' på overkroppen..  ved ikke helt hvordan jeg ellers skal forklare det.. 

Det er vidst sindssygt billigt, og det skulle være godt hvis du finder et ordentligt sted, kender et par stykker der har fået lavet dernede, og de er tilfredse  

Anmeld

5. juni 2011

Magsen

Baby-støv skriver:

Der er vidst meget delte meninger om det herinde.....

Men jeg ville ikke gøre det, min onkel og fætter fik lavet den dernede... Det var billigt og hun var også rigtig dygtig....

Men farven har bare l*rt....  Så de skulle have tegnet dem op herhjemme... Også blev det alligevel dyrt..

Men hvis du gør det alligevel, så husk til sidste dag... Da den ikk må få sol og man ikk må svede.. heh... Og det er svært i Tyrkiet...

har der da været en anden tråd om det ?? :b den ville jeg da gerne se :p hehe

ej ja, så er det jo noget lort, men det er også lige derfor, jeg vil undersøge det RIGTIGT )

jaa, I know  hehe

Anmeld

5. juni 2011

Magsen

Misselbek skriver:

Det er vidst sindssygt billigt, og det skulle være godt hvis du finder et ordentligt sted, kender et par stykker der har fået lavet dernede, og de er tilfredse  

eej, DET lyder godt

skal bare lige have fundet den rette

Anmeld

5. juni 2011

twinny

Maggieh skriver:

har der da været en anden tråd om det ?? :b den ville jeg da gerne se :p hehe

ej ja, så er det jo noget lort, men det er også lige derfor, jeg vil undersøge det RIGTIGT )

jaa, I know  hehe

Jaah, men det var synd for de blev rigtig flot tegnet.... Men øv bøv for farven...

Anmeld

5. juni 2011

Magsen

Baby-støv skriver:

Jaah, men det var synd for de blev rigtig flot tegnet.... Men øv bøv for farven...

ej hvor øv..

meeeeneh var der en anden tråd ?

Anmeld

5. juni 2011

twinny

Maggieh skriver:

ej hvor øv..

meeeeneh var der en anden tråd ?

jaah men det var vidst med Thailand... Kan desværre ikk huske hva den hedder....

Anmeld

5. juni 2011

Magsen

Baby-støv skriver:

jaah men det var vidst med Thailand... Kan desværre ikk huske hva den hedder....

nååårh, okey :b hehe

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.