*KIG HER* Disse 2 bortgives til et nyt hjem!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
2.702 visninger
22 svar
0 synes godt om
5. juni 2011

Fru'Rugaard

Goddag Piger
Jeg har taget disse 2 killinger til mig, da tidligere ejer desværre ikke kunne beholde dem af personlige årsager.
Jeg har lovet at jeg vil prøve at finde et nyt hjem til de 2 dejlige vidunder, så håber at der er en af jer der falder for dem
Det er 2 hunner, de er søskende og er ca. 9 mdr.
De er IKKE vaccineret, steriliseret eller øremærket.
De har været udenfor et par gange under opsyn, da de ikke er sterileseret- de skal helst det samme sted hen, men hvis der kun ønskes en af killingerne, så kan vi snakke om det. De er så småt ved at vænne sig til vores datter på 14 mdr, hun er ikke altid for god ved dem, så de "skriger" lige lidt, også har de kradset hende et par gange, men overhovedet ikke noget voldsomt
De er vant til hund og andre katte,´er dog ikke så glad for hund, men det går Og de koster gratis
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. juni 2011

Janni.

Åhh hvor er de søde, håber du finder et dejlig hjem til dem  

Anmeld

5. juni 2011

Fru'Rugaard

Janni. skriver:

Åhh hvor er de søde, håber du finder et dejlig hjem til dem  

Tak for det
Ja, jeg kan jo ikke lade være med at tage de små til mig

Anmeld

5. juni 2011

Janni.

Fru'Rugaard skriver:

Tak for det
Ja, jeg kan jo ikke lade være med at tage de små til mig

Jeg ville have gjort det samme hvis ikke det var for de to stædige gravhunde vi har, de 2 gamle tæver kan ikke tåle synet af katte. Men de er også 8 og 9 år gamle, så det vil jeg ikke forsøge at lave om på nu. 

Anmeld

5. juni 2011

Fru'Rugaard

Janni. skriver:

Jeg ville have gjort det samme hvis ikke det var for de to stædige gravhunde vi har, de 2 gamle tæver kan ikke tåle synet af katte. Men de er også 8 og 9 år gamle, så det vil jeg ikke forsøge at lave om på nu. 

Nej, det forstår jeg godt
Jeg håber bare der sidder nogle derude der falder for dem

Anmeld

5. juni 2011

Jakob'sMor

Fru'Rugaard skriver:

Goddag Piger
Jeg har taget disse 2 killinger til mig, da tidligere ejer desværre ikke kunne beholde dem af personlige årsager.
Jeg har lovet at jeg vil prøve at finde et nyt hjem til de 2 dejlige vidunder, så håber at der er en af jer der falder for dem
De har været udenfor et par gange under opsyn, da de ikke er sterileseret- de skal helst det samme sted hen, men hvis der kun ønskes en af killingerne, så kan vi snakke om det. De er så småt ved at vænne sig til vores datter på 14 mdr, hun er ikke altid for god ved dem, så de "skriger" lige lidt, også har de kradset hende et par gange, men overhovedet ikke noget voldsomt
De er vant til hund og andre katte,´er dog ikke så glad for hund, men det går Og de koster gratis

Ej hvor er de nuttede Hvis ikke jeg havde Spike og Jakob havde jeg klart budt dem velkommen til mit hjem. Øv øv øv...

Held og lykke med at finde et hjem til dem...

Anmeld

5. juni 2011

Fru'Rugaard

Jakob'sMor skriver:

Ej hvor er de nuttede Hvis ikke jeg havde Spike og Jakob havde jeg klart budt dem velkommen til mit hjem. Øv øv øv...

Held og lykke med at finde et hjem til dem...

Åh øv
Tak ska du have- men mon ikke der er nogle der falder for dem

Anmeld

5. juni 2011

Jakob'sMor

Fru'Rugaard skriver:

Åh øv
Tak ska du have- men mon ikke der er nogle der falder for dem

Har du prøvet DBA - ved ikke hvor du bor, men der at altid Inges Kattehjem, der har de det rigtig godt. Så kommer der nogen og kigger og tager med med hjem, for de er godt nok søde...

Anmeld

5. juni 2011

Fru'Rugaard

Jakob'sMor skriver:

Har du prøvet DBA - ved ikke hvor du bor, men der at altid Inges Kattehjem, der har de det rigtig godt. Så kommer der nogen og kigger og tager med med hjem, for de er godt nok søde...

Jeg har ikke smidt dem ind på DBA, vi har en bruger derinde, men ville lige prøve her først Jeg tror ikke at der ligger et "inges kattehjem" heroppe omkring

Anmeld

5. juni 2011

dukke

Fru'Rugaard skriver:

Goddag Piger

Gud nej hvor er de smukke og søde en skam jeg ikke kan tåle kat

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.