Så blev vi gift !!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. juni 2011

Mor til prinsessen :-)

Livas mor skriver:

Det regnede faktisk hele dagen ha ha, tror bare fotografen var meget dygtig til at skjule det Men det var nu stadigvæk en dejlig dag!

Ja, jeg har oveni skiftet efternavn, så hele familien nu hedder det sammen, men det tager nok laaaang tid før jeg vænner mig til at præsentere mig som Andersen frem for Winther

hehe ja det kunne jeg ikke se.... det var nogle smukke billeder....
ja jeg har også skiftet mit efternavn. Og selvom vi blev gift i dec, så kan jeg stadig når jeg skal skrive under skrive mit gamle efternavn griner

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. juni 2011

Minmio

Nøøj hvor er i flotte, stort tillykke

Anmeld

5. juni 2011

mettemus80

Dejligt at du ville dele billederne med os... i ser virkelig lykkelige ud

Anmeld

5. juni 2011

AnneP

Livas mor skriver:

Hej piger..

For en uge siden vågnede jeg for første gang op til min nye titel som Fru. Andersen (er stadigvæk i tilvænningsfasen)

Vi havde en helt fantastisk dag og intet kunne være gjort anderledes. Her lidt billeder fra dagen

Knus Rikke

Hold da helt fest! Hvor er i bare super Smukke!

Stort Tillykke!

Anmeld

5. juni 2011

Camillee

Stort tillykke!

hvor ser i fantastiske ud og ikke midst lykkelige!

Anmeld

5. juni 2011

Dot D

Stort tilykke til både hr. og fru Andersen Sikke nogle dejlige billeder, det må have været en god dag

Anmeld

5. juni 2011

Livas mor

AnneP skriver:

Hold da helt fest! Hvor er i bare super Smukke!

Stort Tillykke!

Jamen mange tak da.. Tror nu bare det var fotografen der fik noget godt frem i os, det er ikke ligefrem sådan vi plejer at se ud

Anmeld

5. juni 2011

Livas mor

Dot D skriver:

Stort tilykke til både hr. og fru Andersen Sikke nogle dejlige billeder, det må have været en god dag

Tak.. Vi havde en fantastisk dag, selv om det regnede hele dagen

Anmeld

5. juni 2011

Carina1977

Ihh nogle flotte billeder....og det der billede, hvor i kigger hinanden dybt i øjnene, hvor kan man bare se glæde og lykke i øjnene. Man er ikke et sekund i tvivl om, hvor glade i er for hinanden.

Må også lige kommentere på din kjole.....jeg synes den er rigtig flot og passer lige til dig  og hvor ser du dog smuk ud

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.