Fantastisk dag til reception igår.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

568 visninger
5 svar
0 synes godt om
5. juni 2011

ChatH

Igår var Pernille, Camilla og jeg samt vores tøser- valdemar blev hjemme hos far og sov

Det var en fantastisk dag. KAtja og Martin var simpelthen så smukke. det klæder hinanden vildt godt og så meget lykkelige ud. Marcus rendte rundt med de store drenge og ham så vi kun lige flygtigt

Ida sov fra det meste men vi nåede lige at få et glimt af hende inden vi smuttede. HUN ER BARE DEJLIG! det er marcus altså også

Det var en smuk reception med buffet og vi var heldige at få lov at smage bryllupskagen også. MUMS hvor var den god. 

Jeg vedhæfter en bunke billeder men ikke nogen af katja og martin og heller ikke kagen, jeg vil lige høre katja om hun selv vil ligge billeder ud først

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. juni 2011

TbCp

Dejlige billeder af alle jer skønne tøser/kvinder!

Glæder mig til at se billeder af Katja!

Anmeld

5. juni 2011

<3

Hold da op en bunke skønne piger!! og glæder mig til at se mere!

Anmeld

5. juni 2011

JustAnotherName

Iihhh, hvor ser I dejlige ud I tøser

Anmeld

5. juni 2011

Karo

Lige et hurtigt pip herfra.

Tusind tak for en dejlig dag igår. Martin og jeg hyggede og meget og det var dejligt at der var kommet så mange dejlige menneske der havde lyst til at fejre os.

Jeg har ikke lige fået lagt billeder ind på computeren endnu, og jeg får først dem fra fotografen i løbet af et par dage, så du må gerne ligge billeder på af Martin og jeg.

Anmeld

5. juni 2011

ChatH

Karo skriver:

Lige et hurtigt pip herfra.

Tusind tak for en dejlig dag igår. Martin og jeg hyggede og meget og det var dejligt at der var kommet så mange dejlige menneske der havde lyst til at fejre os.

Jeg har ikke lige fået lagt billeder ind på computeren endnu, og jeg får først dem fra fotografen i løbet af et par dage, så du må gerne ligge billeder på af Martin og jeg.

Laver fluks et indlæg

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.