Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Loppe skriver: Uhm hvor ser de lækre ud... Må jeg spørge hvordan du opbevarer dem, når de først skal spises i morgen? Jeg laver nemlig ofte sådan nogle cupcakes med frosting (smørcreme), men jeg kan ikke helt finde ud af hvordan jeg egentlig bør opbevare dem?
Uhm hvor ser de lækre ud... Må jeg spørge hvordan du opbevarer dem, når de først skal spises i morgen? Jeg laver nemlig ofte sådan nogle cupcakes med frosting (smørcreme), men jeg kan ikke helt finde ud af hvordan jeg egentlig bør opbevare dem?
Jeg lavede dem igår (lørdag) og tog dem med op til svigermekanikken idag.. jeg stilte dem bare i køleskabet.. har opskriften på muffins som er meget luftige i det syne jeg.. så det tager de ikke skade af.. Jeg har bare sat dem på en tallerken.. Her står de et par timer til smørcremen er størknet.. så sætter jeg bare film over når smør cremen er blevet hård.. Ville netop afprøve fordi jeg skal lave sådan nogle til min datters dåb blandt andet.. og ville gerne kunne lave dem dagen inden eller endda to dage inden.. Så vi har gemt en muffin til imorgen og prøve smage om den er god nok der.. den må ikke blive hård, så synes jeg de er så kedelige..
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128