HJÆLP..provera -manglende mens..nu 8 dage efter pillestop??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. juni 2011

ønskebørn74

baby84 skriver:

tak.. Er også ked af det og var tudefjæs inde ved samtalen igår, men det er som om man bliver helt vant til at forvente det værste så skuffelsen er ikke så stor som ved første aflysning.

Hvordan går det med dig?? har været lidt fraværende herinde det seneste stykke tid

Jeg forstår dig udemærket... Der er mange op og nedturer i BIB verdenen!!!!

Jeg har det fantastisk....!!!!  Skal til scanning igen idag...

Der er flere tråde der er mine om scanning... Det er denne gang det går bedst... Havde sidst 5 æg i hver side imellem 8-11mm og lidt små på 5mm og ingen tegn på overstimulering overhovedet... Slimhinden var på 7,5-8mm så den følger fint med... Så  at de stadig alle følger med...

Lene

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. august 2011

ønskebørn74

baby84 skriver:

Hej Piger

Jeg er på provera og har ikke fået mens efter at være stoppet med pillerne. Det er nu otte dage siden jeg tog den sidste og der er ikke skyggen af blødning;(

Er der nogen der har prøvet at bløde meget sent efter Provera og kan det måske være at det ikke virker. På nettet kan jeg finde at de for det meste virker umiddelbart efter pille stop så det er bare pisse øv.

magter ikke hvis det går galt igen igen igen og skal vente til efter sommerferien..arrrr

Tog lige denne gamle tråd frem.. Fik du nogensinde din mens?? Jeg pletblødte lidt igår og nu er det helt stoppet.. Har fået provera..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.