Det kan godt være man skulle have været der...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

482 visninger
6 svar
0 synes godt om
4. juni 2011

Barbamama

.... men jeg SKREG i hvert fald af grin!

Her til aftes skulle Carla i bad. Vi går ned på hendes værelse og jeg får taget hendes tøj af og hendes ble. Da jeg så skal tage hende op til mig sidder stofbleen (som vi bruger som skifteunderlag) fast mellem hendes baller. Jeg grinede helt vildt og Carla kæmpede lidt for at få den ud. Jeg grinede bare videre.  Jeg får faktisk noget af et grineanfald. Så kommer Carla op til mig og jeg griner stadig. Carla kigger meget alvorligt på mig og siger: Rooolig mor....mor...rolig rolig rolig.... mor rooooolig

Hun kigger mig sådan helt ind i øjnene og lyder som om hun tænker: Ej slap nu lige af mor, hvad sker der? Og jo flere gange hun siger det, jo mere griner jeg! Til sidst måtte jeg halvkvalt sige at jeg altså grinede og jeg syntes det var sjovt. Åh altså hun er herlig!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. juni 2011

JustAnotherName

michella80 skriver:

.... men jeg SKREG i hvert fald af grin!

Her til aftes skulle Carla i bad. Vi går ned på hendes værelse og jeg får taget hendes tøj af og hendes ble. Da jeg så skal tage hende op til mig sidder stofbleen (som vi bruger som skifteunderlag) fast mellem hendes baller. Jeg grinede helt vildt og Carla kæmpede lidt for at få den ud. Jeg grinede bare videre.  Jeg får faktisk noget af et grineanfald. Så kommer Carla op til mig og jeg griner stadig. Carla kigger meget alvorligt på mig og siger: Rooolig mor....mor...rolig rolig rolig.... mor rooooolig

Hun kigger mig sådan helt ind i øjnene og lyder som om hun tænker: Ej slap nu lige af mor, hvad sker der? Og jo flere gange hun siger det, jo mere griner jeg! Til sidst måtte jeg halvkvalt sige at jeg altså grinede og jeg syntes det var sjovt. Åh altså hun er herlig!

Det kunne være taget fuldstændigt ud af en situation herhjemme.
Jeg bliver også ind imellem dæmpet lidt ned af pigerne, hvis de mener, at det er tiltrængt   

Anmeld

4. juni 2011

TbCp

Hahahahahahaha

Anmeld

4. juni 2011

Barbamama

JustAnotherName skriver:

Det kunne være taget fuldstændigt ud af en situation herhjemme.
Jeg bliver også ind imellem dæmpet lidt ned af pigerne, hvis de mener, at det er tiltrængt   

Det er sgu da for sjovt!!! Det lød bare som om hun var inderligt bekymret for mig! Hvad sker der med min mor??? He he.. Hun var heldigvis ikke sur. Men det at hun lød så bekymret gjorde bare det hele endnu mere morsomt!

Men ja hvis jeg bliver for vred siger hun meget bestemt: Nu stopper du! Gad vide hvor hun har hørt det henne?

Anmeld

4. juni 2011

Barbamama

TbCp skriver:

Hahahahahahaha

Anmeld

4. juni 2011

Bondepigen

Hahaha hvor er hun dog herlig!

Anmeld

5. juni 2011

KWL

Hvor er hun skøn

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.