Når man er til fødselsdag/fest

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

410 visninger
3 svar
0 synes godt om
4. juni 2011

Carina1977

Hvad gør i andre, når i er blevet inviteret ud?

Jeg tror desværre ikke jeg har tabt mig noget i denne uge (skal vejes på mandag). Jeg har været til fødselsdag x 2, og det var desværre ikke sundt mad...øv  tror måske der er en risiko for at jeg har har taget på.

I næste uge om søndagen, skal jeg desuden holde min søns fødselsdag, så der sker der nok heller ikke noget i den positve retning ang. vægten. Ihh jeg synes det er svært nogen gange.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. juni 2011

Carl-Emil's mor

Carina1977 skriver:

Hvad gør i andre, når i er blevet inviteret ud?

Jeg tror desværre ikke jeg har tabt mig noget i denne uge (skal vejes på mandag). Jeg har været til fødselsdag x 2, og det var desværre ikke sundt mad...øv  tror måske der er en risiko for at jeg har har taget på.

I næste uge om søndagen, skal jeg desuden holde min søns fødselsdag, så der sker der nok heller ikke noget i den positve retning ang. vægten. Ihh jeg synes det er svært nogen gange.

Hvorfor holder du ikke bare din søns fødselsdag på den sunde og sjove måde??  stadigvæk med kage osv??  Jeg bager en kage uden roesukker, men med kogte dadler og uden fedtstof 

Anmeld

4. juni 2011

Carina1977

MorTilJanuar skriver:

Hvorfor holder du ikke bare din søns fødselsdag på den sunde og sjove måde??  stadigvæk med kage osv??  Jeg bager en kage uden roesukker, men med kogte dadler og uden fedtstof 

Vi kan desværre ikke lide dadler herhjemme

Men jeg vil da helt klart søge på nettet efter nogle sunde opskrifter.

Maden har jeg allerede planlagt, og der regner jeg med at vi skal have salat, kogt hamburgerryg og nogle kartofler tilberedt i ovnen. Så det bliver sådan rimeligt sundt.

Men stadig synes jeg min søn skal mærke at det er hans fødselsdag....der skal være plads til lidt usundt. Jeg må så sørge for at begrænse mig, og lade være med at tage ret meget af det usunde, og mest holde mig til det sunde. For jeg VIL bare tabe mig

Anmeld

4. juni 2011

Carl-Emil's mor

Carina1977 skriver:

Vi kan desværre ikke lide dadler herhjemme

Men jeg vil da helt klart søge på nettet efter nogle sunde opskrifter.

Maden har jeg allerede planlagt, og der regner jeg med at vi skal have salat, kogt hamburgerryg og nogle kartofler tilberedt i ovnen. Så det bliver sådan rimeligt sundt.

Men stadig synes jeg min søn skal mærke at det er hans fødselsdag....der skal være plads til lidt usundt. Jeg må så sørge for at begrænse mig, og lade være med at tage ret meget af det usunde, og mest holde mig til det sunde. For jeg VIL bare tabe mig

Så køb sukkerfrit slik ?  Er man RIGTIG seriøs sukkertrængende så er det altså ganske lækkert  og min erfaring er at børn er glade ligegyldigt hvad det er 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.