kan hæmorider komme igen??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

506 visninger
4 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
4. juni 2011

Anonym trådstarter

nu er det 7 mdr siden vi fik vores barn og efter 2 uger fik jeg hæmorider.. og nu følels det som om de er kommet tilbage kan det være rigtig..

skriver ano fordi jeg syntes det er flovt tør næsten ikk ringe tiil min læge om det... syntes det er sååååh pinligt...

kan man købe noget på apoteket uden recept eller skal man snakke med sin læge om det...??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. juni 2011

Aves.

Anonym skriver:

nu er det 7 mdr siden vi fik vores barn og efter 2 uger fik jeg hæmorider.. og nu følels det som om de er kommet tilbage kan det være rigtig..

skriver ano fordi jeg syntes det er flovt tør næsten ikk ringe tiil min læge om det... syntes det er sååååh pinligt...

kan man købe noget på apoteket uden recept eller skal man snakke med sin læge om det...??

Ja, de kan godt...måske de bare har trukket sig sammen og så er de blevet større igen, dette kan ske efter diarre eller træg mave....du kan ringe til din læge og få noget creme...

Anmeld

4. juni 2011

Mira0911

De kan komme hvornår som helst... Så det kan sagtens være det, hvis du har følelsen af det er det? 

Mener faktisk du kan købe på noget på apoteket uden recept... Hæng mig ikke op på det... 

Anmeld

4. juni 2011

Anonym trådstarter

Eva. skriver:

Ja, de kan godt...måske de bare har trukket sig sammen og så er de blevet større igen, dette kan ske efter diarre eller træg mave....du kan ringe til din læge og få noget creme...

okay... men det er bare så pinligt syntes jeg...

Anmeld

4. juni 2011

Sabina

Anonym skriver:

Lige så snart du har haft hæmorider en gang , kommer det meget nemt tilbage .. Har ikke selv haft dem. Men kender flere der har prøvet det. Du kan vidst købe noget i håndkøb både i matas og på apoteket ,.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.