Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hmm.. Nogle erfaringer med mini stepper?
Hvor lang tid og hvor ofte?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Anonym skriver: Hmm.. Nogle erfaringer med mini stepper? Hvor lang tid og hvor ofte?
jeg syntes lort!
den er, for mig, umulig at holde balancen på
jeg skal have købt mig en crosstrainer istedet
sandorff skriver: jeg syntes lort! den er, for mig, umulig at holde balancen på jeg skal have købt mig en crosstrainer istedet
Hmm, har prøvet en for nyligt, og jeg kan sagtens holde balancen.. Men hvad koster sådan en cross trainer som du skal købe?
Anonym skriver: Hmm, har prøvet en for nyligt, og jeg kan sagtens holde balancen.. Men hvad koster sådan en cross trainer som du skal købe?
2-3000kr
skal have spurgt vores lokale motionscentre om de ikke har en der snart skal udskiftes så jeg måske kan købe en god en der...
sandorff skriver: 2-3000kr skal have spurgt vores lokale motionscentre om de ikke har en der snart skal udskiftes så jeg måske kan købe en god en der...
Når ja det var da en god ide. Ville da egentlig også meget gerne have en cross trainer.. Det er da lidt federe end en ministepper..
Anonym skriver: Når ja det var da en god ide. Ville da egentlig også meget gerne have en cross trainer.. Det er da lidt federe end en ministepper..
lige præcis. især når man har "vinke-flabber"...
sandorff skriver: lige præcis. især når man har "vinke-flabber"...
Tror ikke jeg ved hvad vinke flapper er Men det lyder godt
Jeg ville ikke bruge penge på den, man bliver lynhurtig træt af at stå på den! Enten en kondicykel el. løbebånd.
Anonym skriver: Tror ikke jeg ved hvad vinke flapper er Men det lyder godt
mormor-arme...
Miss T skriver: Jeg ville ikke bruge penge på den, man bliver lynhurtig træt af at stå på den! Enten en kondicykel el. løbebånd.
tror det er en personsag. jeg elsker en crosstrainer. kan nemt få tæsket en halv time ihjel på sådan en.
en motionscykel eller løbebånd hjælper ikke på et af mine problemområder - mormorarme
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128