På en sommerdag - Billedespam

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.580 visninger
23 svar
0 synes godt om
4. juni 2011

TbCp

Lidt (mange) billeder fra vores skønne dag

Smid gerne jeres...

Vi tog en tur til Kerteminde i Landroveren, på Fjord og Bælt og bagefter tog vi os en is på havnen.

Hjem og fylde vand i badebassinet.

Nu er grillen tændt så inden længe står den på lidt lækker mad...

Gid alle dage var sådan her

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. juni 2011

Mira0911

Skide gode billeder....  Troede ikke I havde marsvin... 

Vi har selv to, nøj hvor er jeg altså bekymret for dem med hensyn til varmen.... 

Anmeld

4. juni 2011

TbCp

Mira0911 skriver:

Skide gode billeder....  Troede ikke I havde marsvin... 

Vi har selv to, nøj hvor er jeg altså bekymret for dem med hensyn til varmen.... 

Tak jo jo vi har Per her og så havde vi også Jonna men hun døde desværre. Nu går vi og venter på at se om Per er med unger for vi har haft besøg af et hanmarsvin for nogle uger siden

Anmeld

4. juni 2011

Mira0911

TbCp skriver:

Tak jo jo vi har Per her og så havde vi også Jonna men hun døde desværre. Nu går vi og venter på at se om Per er med unger for vi har haft besøg af et hanmarsvin for nogle uger siden

Uh hvor spændende... Vores er en Twister og Speedy... 

Mht. til varmen, hvor har I så Per henne? 

Vi har vores i stuen... Det er det eneste sted de kan stå... Dækker dem så til med håndklæde, for at skåne dem lidt mod al varmen... Så har vi jo blæser til at køre, ikke direkte på dem... 

Anmeld

4. juni 2011

TbCp

Mira0911 skriver:

Uh hvor spændende... Vores er en Twister og Speedy... 

Mht. til varmen, hvor har I så Per henne? 

Vi har vores i stuen... Det er det eneste sted de kan stå... Dækker dem så til med håndklæde, for at skåne dem lidt mod al varmen... Så har vi jo blæser til at køre, ikke direkte på dem... 

Per står på reposen på 1. Sal der er helt tilpas temperatur.

Anmeld

4. juni 2011

Mira0911

TbCp skriver:

Per står på reposen på 1. Sal der er helt tilpas temperatur.

Okey... Sørger hvert fald for at de engang imellem lige får et par vindpust fra blæseren.. Står vinduerne åben om natten... 

Anmeld

4. juni 2011

TbCp

Mira0911 skriver:

Okey... Sørger hvert fald for at de engang imellem lige får et par vindpust fra blæseren.. Står vinduerne åben om natten... 

Nej det gør de ikke her, temperaturen er rigtig fin. Men marsvin er jo også oprindeligt fra Sydamerika så de er jo vant til varme.

Anmeld

4. juni 2011

Mira0911

TbCp skriver:

Nej det gør de ikke her, temperaturen er rigtig fin. Men marsvin er jo også oprindeligt fra Sydamerika så de er jo vant til varme.

Se det anede jeg ikke... Tak for info....  Jamen så kan jeg godt stoppe mine bekymringere om dem, om det nu også er for varmt for dem osv... 

Dog når der er rigtig rigtig varmt heroppe, lister bekymringerne sig frem alligevel... 

Anmeld

4. juni 2011

TbCp

Mira0911 skriver:

Se det anede jeg ikke... Tak for info....  Jamen så kan jeg godt stoppe mine bekymringere om dem, om det nu også er for varmt for dem osv... 

Dog når der er rigtig rigtig varmt heroppe, lister bekymringerne sig frem alligevel... 

Jeg tror så længe de har skygge og masser af vand så er det fint. Det er værre hvis de har det for koldt og får træk, det kan de ikke tåle

Anmeld

4. juni 2011

Mira0911

TbCp skriver:

Jeg tror så længe de har skygge og masser af vand så er det fint. Det er værre hvis de har det for koldt og får træk, det kan de ikke tåle

Nemlig...  Den ene han drikker virkelig meget vand, hans flaske kan jeg snilt fylde 2 gange om dagen... Før troede jeg det var fordi flasken var utæt.. Nope han er bare en tørstig dreng... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.