Vi har været til fødselsdag hos Felix' oldefar! Oldemor er en meget sød, naturligvis gammel dame, som er vild med Felix og også de andre oldebørn altså! 
Jeg var ved at amme ham, og havde "afsluttet" det ene bryst, og ville lige bøvse ham af, inden jeg lagde ham til den anden side. Så kom olde, og nærmest tog ham ud af hænderne på mig, mens hun sagde "så kan du jo få lidt mad". Jeg forklarede at han var ved at spise, og at jeg havde spist. "er han ved at spise, jamen det kan jeg da ikke se?!"
Jeg holdt på mit, og havde til gengæld en rigtig skuffet og "stram" oldemor. Men både min kæreste og svigermor (oldes datter) signalerede med blikke at det var helt fint.
Og ved I hvad - løvemoderen i mig er så stolt over, at jeg sagde fra på mit barns vegne. Han er nemlig midt i tigerspring, og dét blandet med 25 graders varme, mangel på søvn og fødselsdag med 35 gæster er ikke en fed coktail når man er 2 mdr.
Så bare lige et klap på skulderen til mig selv - og en opfordring til I andre; find løvemoderen frem når hun er nødvendig, det føles godt!

Anmeld