så prøve vi af lave en baby sammen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

823 visninger
0 svar
0 synes godt om
24. november 2008

H+S Skjolgborg.

efter min p-psrøjt udløb i juni og jeg har haft meget rod i mens + en del plætblødningen og læge gav mig piller i aug fordi jeg bløde hele mdr og i de sidste to mdr ca har vi hold pause pga alt det her tandlæge besøg og jeg været en del på mofinpiller og ipren pga smerte i munden/kæben...
Nu fik jeg så igen her den 16 nov mens på dag 29 det gjorede jeg også i okt mdr dejligt to mdr i træk hvor den er komme på kun 29 dagen(gjorede den også før jeg vente min dater med min eks) efter jeg så føde hende har den jo så været rode og p-sprøjten fik jeg jo for første gang da hun kun var 5 mdr og på den fik jeg kun mens hver 3 mdr af og til små plæt blødningen..

SÅ nu håber vi på af nå af få en baby til sidste på næste år eller inden udgang 2010 max inden maj 2011 ønske og siger manden da han jo blever 40 år den 12 maj 2011..... Men vi må se... håber bare det ikke tager tæt på et år som med min søn..
Jeg hved så godt lige så snart jeg tester positiv den gang (igen) af jeg skal kontakte lægen og vider til en gyn + have stikpiller for af holde på babyen som hedder progestan..pga jeg har slap slimhinde.
Knus herfra Henriette

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.