Haha hvor er min datter bare dejlig!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

523 visninger
8 svar
0 synes godt om
4. juni 2011

Bondepigen

Jeg ligger i sengen lidt mens Ove og Emma er i stuen. Emma kommer herind til mig, og siger "Emma lige sagt farvel til far". Så siger hun " Emma skal til købmand" og går hen til mig og giver mig et kys og en krammer. Så går hun hen til døren og siger "ses senere mor, kommer snart igen. Jeg elger dig. Hej Hej mor."

Og det gjorde hun mange gange, osse ved far i stuen... Hun smelter os jo!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. juni 2011

Rosa

Åååårh, hun lyder bare så dejlig  Hvor sødt!!! Jeg glæder mig til det bliver min tur til at opleve den slags 

Anmeld

4. juni 2011

Bondepigen

Hun ER bare dejlig! Suk...

Ja du har noget super godt i vente, ikke at han ikke har en dejlig alder nu. Man skal jo huske at nyde DET HELE, men det er så fantastisk, når de begynder at sætte ord på.

Emma har længe kunnet sige sætninger, men nu kan hun komme med lange sætninger indimellem, og flere på én gang, så hun nærmest fortæller en historie. Det er osse så dejligt at de selv kan give udtryk for deres behov!

Anmeld

4. juni 2011

<3

Så skøn!! Ja når der kommer guldkorn som sådan nogle så ja smelter man igen og igen

Anmeld

4. juni 2011

Lilac

nåååårh 

Anmeld

4. juni 2011

Bondepigen

Kirle skriver:

Så skøn!! Ja når der kommer guldkorn som sådan nogle så ja smelter man igen og igen

Det gør man nemlig... Suk

Anmeld

4. juni 2011

Mira0911

Bondepigen skriver:

Jeg ligger i sengen lidt mens Ove og Emma er i stuen. Emma kommer herind til mig, og siger "Emma lige sagt farvel til far". Så siger hun " Emma skal til købmand" og går hen til mig og giver mig et kys og en krammer. Så går hun hen til døren og siger "ses senere mor, kommer snart igen. Jeg elger dig. Hej Hej mor."

Og det gjorde hun mange gange, osse ved far i stuen... Hun smelter os jo!!

Ihh... Hvor er det altså sødt... 

Anmeld

4. juni 2011

JustAnotherName

Søøøødt  

Anmeld

4. juni 2011

h_bernie

Hvor sødt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.