neutral eller libero?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.165 visninger
10 svar
0 synes godt om
4. juni 2011

mialt

hej alle dejlige tøser derude, kan i lige komme med lidt gode råd.

jeg aner ikke hva jeg skal købe af disse 2 mærker, eller det vil sige, jeg har faktisk købt neutral til den lille, men er nu blevet i tvivl om det nu er det rigtige valg. har dog købt libero bleer. jeg havde termin igår, så han er ikke kommet endnu, så det kan nå at ændres. 

det skal lige siges jeg er pisse sart, og kan ikke tåle en skid, så min lille drengs hud skal der i hvert fald passes på helt fra starten af. ved godt libero måske er lidt dyrere, det gør mig intet. jeg skal bare ha det bedste til min søn. hvad er jeres erfaringer.

tak på forhånd. 

knus Mia

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. juni 2011

Carl-Emil's mor

mialt skriver:

hej alle dejlige tøser derude, kan i lige komme med lidt gode råd.

jeg aner ikke hva jeg skal købe af disse 2 mærker, eller det vil sige, jeg har faktisk købt neutral til den lille, men er nu blevet i tvivl om det nu er det rigtige valg. har dog købt libero bleer. jeg havde termin igår, så han er ikke kommet endnu, så det kan nå at ændres. 

det skal lige siges jeg er pisse sart, og kan ikke tåle en skid, så min lille drengs hud skal der i hvert fald passes på helt fra starten af. ved godt libero måske er lidt dyrere, det gør mig intet. jeg skal bare ha det bedste til min søn. hvad er jeres erfaringer.

tak på forhånd. 

knus Mia

Jeg har købt Anglemark øko bleer  Dem har jeg læst ret meget godt om 

Anmeld

4. juni 2011

mialt

det er ikke så meget bleerne jeg er i tvivl om. det er mere olier, cremer osv

Anmeld

4. juni 2011

Dictes mor

Her bruger vi neutral i alt fra vaskepulver til alle de ting, som man nu skal bruge til baby, og så bruger vi Änglamark bleer, det virker godt

Anmeld

4. juni 2011

Carl-Emil's mor

mialt skriver:

det er ikke så meget bleerne jeg er i tvivl om. det er mere olier, cremer osv

Nårh jamen der har jeg købt matas ØKO ikke parfume serien  Jeg tester ALT på mig selv da jeg har rimelig slem parfume allergi  men den serie fra matas har jeg ikke reageret på  + min dermatolog anbefalede den til mig 

Anmeld

4. juni 2011

mialt

Dictes mor skriver:

Her bruger vi neutral i alt fra vaskepulver til alle de ting, som man nu skal bruge til baby, og så bruger vi Änglamark bleer, det virker godt

okay. det er jeg glad for at høre..

jeg kender slet ikke de bleer. jeg har faktisk også købt bleer fra Aldi, har hørt de skulle være ganske udemærket. hva koster dem du bruger?

Anmeld

4. juni 2011

Nessie

I det første lange stykke tid, skal du kun bruge vand, når du bader den lille. Det er først når de begynder at blive "rigtig" beskidte, at det er nødvendigt med sæbe.

Hjemme hos os har vi brugt vand og en blød vaskeklud, når vi har skiftet Daniel, og når han var i bad, brugte vi først sæbe da hans hår begyndte at lugte "svedent" i varmen sidste år, og sæbe til kroppen kun når han var beskidt, og der var brugt solcreme.

Alle produkter til ham er svanemærkede og/eller økologiske.

Mht. bleer, må man prøve sig lidt frem. Dem der holder Daniel bedst tør, er dem fra Aldi, alle de andre vi har prøvet har han tisset igennem.

Jeg  for at din lille dreng snart melder sin ankomst

Anmeld

4. juni 2011

mialt

MorTilJanuar skriver:

Nårh jamen der har jeg købt matas ØKO ikke parfume serien  Jeg tester ALT på mig selv da jeg har rimelig slem parfume allergi  men den serie fra matas har jeg ikke reageret på  + min dermatolog anbefalede den til mig 

er det matas babyserie eller?

Anmeld

4. juni 2011

Carl-Emil's mor

mialt skriver:

er det matas babyserie eller?

Nej det er matas baby øko serien, denne her http://www.matas.dk/graviditet+boern/babypleje/matas+baby+hudcreme+oekologisk+200+ml.aspx?categoryid=84&productid=10039 

Øko, astma & allergi, svanemærket og kan ikke huske det sidste, UDEN parfume og parabener 

Anmeld

4. juni 2011

mialt

MorTilJanuar skriver:

Nej det er matas baby øko serien, denne her http://www.matas.dk/graviditet+boern/babypleje/matas+baby+hudcreme+oekologisk+200+ml.aspx?categoryid=84&productid=10039 

Øko, astma & allergi, svanemærket og kan ikke huske det sidste, UDEN parfume og parabener 

ja okay den. men jeg kan ikke tåle nogle af matas produkter..

jeg tror bare jeg holder mig til neutral, og så håber jeg han kan tåle det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.