Hvordan siger i jeg elsker dig til ungerne?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.838 visninger
15 svar
0 synes godt om
3. juni 2011

Vingummien

Til E siger jeg.

Jeg elsker dig fra top til tå, hele vejen rundt om maven og op til himlen og tilbage igen

Og han kigger altid meget alvorligt på mig og kigger mig ind i øjnene og siger "Ja" Og nogle gange et "elger dig"

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. juni 2011

AnneBJ

Jeg elsker dig op til stjernerne på himlen og hele vejen ned igen, og vil altid gøre det

Har endnu kun fået skeptiske blikke som svar...

Anmeld

3. juni 2011

Vingummien

AnneBJ skriver:

Jeg elsker dig op til stjernerne på himlen og hele vejen ned igen, og vil altid gøre det

Har endnu kun fået skeptiske blikke som svar...

Hehe dem kender jeg godt

Anmeld

3. juni 2011

N&J

Jeg elsker dig højere end alle stjernerne i hele universet, får dog mys og kram - men har stadig et jeg elsker også dig mor til gode. 

Anmeld

3. juni 2011

Ni-ko-li-ne

jeg siger det kort og godt!

"jeg elsker dig, mere end noget andet i verden"'

eller blot

"Jeg elsker dig"

Anmeld

3. juni 2011

JustAnotherName

Her er det også bare kort og godt "JEG ELSKER DIG!"

Nogle gange spørger jeg dem "ved du godt, at jeg elsker dig meget, meget højt?" ....Så bliver der nikket  .....Bianca fortsætter nogle gange "og du passer A L T I D  på mig, ikk oss mor!?!"

Der går ik en eneste dag, hvor jeg ik fortæller mine piger, at jeg elsker dem!
Og de fortæller heldigvis også tit, at de elsker hinanden og far og mor!

Anmeld

4. juni 2011

Vingummien

JustAnotherName skriver:

Her er det også bare kort og godt "JEG ELSKER DIG!"

Nogle gange spørger jeg dem "ved du godt, at jeg elsker dig meget, meget højt?" ....Så bliver der nikket  .....Bianca fortsætter nogle gange "og du passer A L T I D  på mig, ikk oss mor!?!"

Der går ik en eneste dag, hvor jeg ik fortæller mine piger, at jeg elsker dem!
Og de fortæller heldigvis også tit, at de elsker hinanden og far og mor!

Emil får det også af vide hver dag, kan også godt sige det kort Er ikke hver gang den lange version kommer hehe

Anmeld

4. juni 2011

Bondepigen

Jeg siger jeg elsker dig overalt på jorden, du er den dejligste pige i hele verden. Du er mors store dejlige pige... Osv osv, jeg kan slet ikke få hold på det, når jeg først begynder. Det er nærmest et ritual hver aften inden hun sover!

Anmeld

4. juni 2011

sarahb

Jeg siger jeg elsker dig min skat, overalt på denne jord. Så siger han elsker også mor, Abu og jonas og legeting.. Og så fortæller jeg ham mor vil altid passe på dig og det er ham meget stolt over. Hver gang der er noget siger ham mor passer på mig...

Anmeld

4. juni 2011

<3

Siger vist bare "Jeg ELSKER dig", jeg elsker dig herfra og op til månen eller jeg elsker dig overalt på jorden. Og får masser tilbage

Elsker at elske

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.