Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
TbCp skriver: Jeg synes Luna er rigtig sødt og lyder godt sammen med Liva
Jeg synes Luna er rigtig sødt og lyder godt sammen med Liva
Det aldrig helt nemt..Men jeg har bare en fornemmelse af jeg slet ikk får drenge, så jeg kom også pludselig i tanke om Luka - i stedet for Lucas..Ellers var Luna også min favorit til næste pigenavn, men nu står de ligesom lidt lige..
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Lou87 skriver: Det aldrig helt nemt..Men jeg har bare en fornemmelse af jeg slet ikk får drenge, så jeg kom også pludselig i tanke om Luka - i stedet for Lucas..Ellers var Luna også min favorit til næste pigenavn, men nu står de ligesom lidt lige..
Viggo *fniiiis* skriver:Jeg holder stadig med Liva i hendes første forslag.. jeg synes hun skal hedde Laura.
TbCp skriver: Vi havde ellers planer om at blev det en pige skulle det være et kort navn som Liva og blev det en dreng skulle det starte med C eller H...Men vi synes ikke helt vi kan finde navne hvor vi bare siger JA! Så nu har vi droppet vores "krav".Så hvilke navne synes i passer til Liva?
Vi havde ellers planer om at blev det en pige skulle det være et kort navn som Liva og blev det en dreng skulle det starte med C eller H...Men vi synes ikke helt vi kan finde navne hvor vi bare siger JA! Så nu har vi droppet vores "krav".Så hvilke navne synes i passer til Liva?
Conrad/Konrad
Anton
Vilfred
Laura
Alma
Ellinor
Viggo *fniiiis* skriver: Jeg holder stadig med Liva i hendes første forslag.. jeg synes hun skal hedde Laura.
Jeg holder stadig med Liva i hendes første forslag.. jeg synes hun skal hedde Laura.
og hun vil da blive så stolt
TbCp skriver: Nej det er altså også en stor ting med navne... Det skal jo passe til dem
Nej det er altså også en stor ting med navne... Det skal jo passe til dem
Det jo li det Håber i finder det rigtige Og nu ska det li siges, vi jo så kun er på L navne, derfor alle de L'er med mindre du havde gennemskuet den
Mutti2B skriver: Conrad/Konrad Anton Vilfred Laura Alma Ellinor
Lasse og Liva
Anna og Liva
Clara synes jeg passer godt sammen md Liva.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128