Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
FruEllingsen skriver: Øv bøv har slet ikke set jeres tråd før nu.. Har vist forsømt baby lidt for meget. Kan i have en kanon dag
Øv bøv har slet ikke set jeres tråd før nu.. Har vist forsømt baby lidt for meget. Kan i have en kanon dag
jamen lille søs, hvis du ikke har planer imorgen er du meget velkommen
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
smillaluna skriver: Jeg har lige bagt en kaloriebombe af en kage
Jeg har lige bagt en kaloriebombe af en kage
mums...lyder godt
Line&Liam&Milan skriver: ØV! Så kan jeg for en gangs skyld den dag og så er Liam syg Håber i får en helt igennem SKØN dag!!!! JEG VIL OGSÅ MED
ØV! Så kan jeg for en gangs skyld den dag og så er Liam syg
Håber i får en helt igennem SKØN dag!!!!
JEG VIL OGSÅ MED
kan farmand ikke passe?
nutche skriver: kan farmand ikke passe?
Han er desværre på arbejde
nutche skriver: jamen lille søs, hvis du ikke har planer imorgen er du meget velkommen
Line&Liam&Milan skriver: Han er desværre på arbejde
æv æv
FruEllingsen skriver: Tak Lone Men jeg skal være babysitter for min nevø, Så tror jeg får hænderne fulde
Tak Lone Men jeg skal være babysitter for min nevø, Så tror jeg får hænderne fulde
ja så kan det være du får nok at se til
nutche skriver: ja så kan det være du får nok at se til
FruEllingsen skriver: Ja, det føles som hundrede år siden at marcus var den størelse. (6mdr.) Gad vide om jeg kan huske hvordan man gør. heheKan i have en god dag. Giv lige et prej næste gang i holder noget
Ja, det føles som hundrede år siden at marcus var den størelse. (6mdr.) Gad vide om jeg kan huske hvordan man gør. heheKan i have en god dag. Giv lige et prej næste gang i holder noget
he he, ja det føles sådan
skal se om jeg husker det
Tak for en super hyggelig dag
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128