Er det at gå over stregen?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

622 visninger
6 svar
0 synes godt om
3. juni 2011

Anonym trådstarter

Når man vælger at have kontakt til barnets faster, som faren ikke har kontakt med, eller ingen interesse har i den side af familien?

Jeg er i øvrigt ikke sammen med faren mere, men ved at de ikke har snakket sammen meget længe. Hun har skrevet til mig om vi ikke skulle ses med vores børn, så de trods alt har nogle fætre/kusiner. 

Hvad ville i gøre?

Hvad mener i man burde gøre i forhold til faren?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. juni 2011

Holbæktrunten

Anonym skriver:

Når man vælger at have kontakt til barnets faster, som faren ikke har kontakt med, eller ingen interesse har i den side af familien?

Jeg er i øvrigt ikke sammen med faren mere, men ved at de ikke har snakket sammen meget længe. Hun har skrevet til mig om vi ikke skulle ses med vores børn, så de trods alt har nogle fætre/kusiner. 

Hvad ville i gøre?

Næ.... Jeg ville sige ja til at ses med hende. Mit barn skal ha så stor en familie som muligt

Anmeld

3. juni 2011

SkrukUngKvinde

Anonym skriver:

Hvad ville i gøre?

Jeg synes det er helt dit eget valg. Faren har da intet at sige i denne situation?

Lyt til dig selv og dit hjerte 

Anmeld

3. juni 2011

Hertzum77

Anonym skriver:

Hvad ville i gøre?

Jeg ville helt sikkert mødes med fasteren til mine børn, selvom faren ikke var billedet. Hvis I begge har lyst til det, er det da bare det i gør

Anmeld

3. juni 2011

Anonym trådstarter

Det er jeg glad for at høre, da jeg valgte at mødes med hende i dag. 

Det næste punkt er bare at hun har inviteret mig, mit barn og faren til reception i næste måned. Og det skal jeg fortælle ham i morgen når jeg alligevel skal følge barnet over til ham. 

Anmeld

3. juni 2011

Miss T

Hvis du er glad for hende og synes, at det kunne være hyggeligt, så skal du gøre det. Hvis det bare er for at gøre det, så synes jeg ikke, at du skal.

Gør hvad du føler i dit hjerte

Anmeld

3. juni 2011

camilla28

hej  jeg forstår  dig står i en lign siation  men min rolle i detter er fasteren

har 3  vidunderlige niecer  som jeg aldrig ser pga min storerbror er et kæmpe fjols som har dummet sig gang på gang

min bror har  fået 3 børn med 2 kvinder hvor jeg kun kender den ene kvinde

og den yngste  datter har jeg aldrig mødt  kun set billede og det er hårdt for jeg ønsker de piger alt godt i verden  vis jeg  bare kunne få lov også selv om  vi bor langt fra hinanden ... vil ikke være hende der den fremmede faster  suuk

giv jeres faster en chance .. og kryds finger for at jeg også får en chance

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.