Hejsa..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.076 visninger
7 svar
0 synes godt om
3. januar 2008

Chri9000

Profilbillede for Chri9000
Hejsa...
Håber der er nogle november mødre herinde..

Jeg har selv en dreng fra den 20 november, så det kunne da være sjovt at skrive lidt sammen ;)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. januar 2008

ca

Hejsa Christina.

Jeg har en søn fra 24 november, så de er ret tætte på hinanden vores børn. Jeg synes også det vil være skønt at skrive sammen med nogen der har børn på samme alder.

Jeg håber der er flere der melder sig i gruppen.

Knus Camilla

Anmeld

11. januar 2008

Chri9000

Profilbillede for Chri9000
Hej Camilla..

Dejligt at høre der også er andre end mig dr er november mor!

Min søn hedder Liam, hvad hedder din??

Liam måler 84 cm og vejer ca 13 kg, og er så småt på vej til at kunne gå selv han mangler lige det sidste til at turde at give slip.

Hvad måler og vejer din søn??

Knus christina

Anmeld

11. januar 2008

Zuzet

Hejsa i gruppen

Jeg har Julius fra den 7. nov 2006, glæder mig til at lære jer alle sammen her i nov 2006 gruppen at
kende :-)

Jeg hedder Lotte og har ud over Julius på ét år, Rasmus på 10, Sebastian på snart 7 og Mikkel på 3 år, herudover er jeg gravid igen med termin 20 maj 2008. Jeg venter denne gang en lille pige som vi vil kalde Sophia :-)

Vi bor i Gl. Holte

Mange hilsner

Lotte

Anmeld

18. januar 2008

ca

Hejsa Christina:D

Min søn hedder Alexander.
Jeg ved ikke lige hvad han måler og vejer nu, men til 1 års undersøgelsen målte han 78 cm og vejede 9,8 kg så han er ikke så stor.

Han er heller ikke begyndt at gå uden støtte endnu, men øver dog flittigt på det. Han kan stå lang tid uden at holde ved nu så jeg tror ikke der går så lang tid inden han går.

Knus Camilla

Anmeld

18. januar 2008

ca

Hejsa lotte:D

Hvor er det dejligt at du vil være medlem af vores lillle gruppe.

Jeg må sige jeg er lidt misundelig på at du er gravid igen. Jeg savner sådan at være gravid, men min kommende mand og jeg er enige om at vi vil vente til Alexander bliver 2 år inden vi igen forsøger at lave en lille.

Jeg glæder mig til at følge med i din graviditet.

Knus Camilla

Anmeld

22. februar 2008

Zuzet

Camilla Aakerblad Mathiasen skriver:

Hejsa lotte:D

Hvor er det dejligt at du vil være medlem af vores lillle gruppe.

Jeg må sige jeg er lidt misundelig på at du er gravid igen. Jeg savner sådan at være gravid, men min kommende mand og jeg er enige om at vi vil vente til Alexander bliver 2 år inden vi igen forsøger at lave en lille.

Jeg glæder mig til at følge med i din graviditet.

Knus Camilla

Tak for det Camilla :-)

Ja det er faktisk dejligt at være gravid igen og jeg nyder det selvom min yngste jo ikke er så gammel men det klarer man jo nok......men så må det vist desværre også være den sidste jeg får.

Jeg glæder mig også til at følge med i hvordan det går med alle jeres nov børn :-)

Hilsen

Lotte 27+4 med 5. barn

Anmeld

13. marts 2008

Christina & Liam

Hejsa..

vil bare lige sige jeg har skiftet brugernavn, hed bare christina før ;)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.