MorTilJanuar skriver:
So sorry men set med mine øjne, når man kan omtale andre kvinder som FREMMED KÆLLINGER så har man stadigvæk nogle ting i klemme.. OGSÅ selvom at man egentlig troede at de var væk... Og finder man ud af at man ikke har dem så er der altså noget ejerfornemmelse der skal tages ret alvorlig hånd om fordi du ender med at "knække" nakken på at rende rundt med den indstilling....
Dernæst, så synes jeg du skal konfrontere ham med tingene, få talt ud om det og få fundet ud af om det egentlig ikke bare er kørt derud hvor der intet er mere?
Stort 
Jeg har svært ved at tage mig sammen, specielt lige efter som ejg jo resgere på det jeg har opdaget, og at mine følelser kommer lidt frem igen, selv om han har ødelagt alle chancer for at gøre det godt igen... han gik amok på mig i telefonen igår og han bare råbte og skreg af mig om a jeg skulle holde kæft, og fuck di og meget andet.... Sidder bare og prøver at få styr på mine tanker, og finde ud a hva jeg skal gøre, for ejg aner virkelig ikk hva jeg skal stille op.. jo jeg kna selvf godt se a det skal slutte, men det er det med a få det gjort... på et punkt der har jeg lyst til at smække ham en og fortælle hva jeg ved, og håber på han bryder sammen, så han kan føle sig forrådt, som jeg føler mig....
igår i telefonen der, sagde han jeg var en dårlig mor der ikk kunne magte sit barn.... suk...jeg har hende hver dag!!! En gang der ringede han efter mig efter 15 min alene med hende, hvor jeg 1 gang skulle ud og handle alene... og har har ikk haft hende mere en 2 dage i træk nogensinde... og han siger jeg er en dårlig mor fordi jeg ikk kan magte en hel uge med hende, med lang weekend hvor hun skal stimoleres og udfordres... og det kan jeg bare ikk..... bare en fridag beder jeg om..!!
Anmeld