Snart enlig mor..!! Er forvirret..!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

873 visninger
8 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
3. juni 2011

Anonym trådstarter

Jeg er flyttet fra manden, og vi deler vores fælles datter... Jeg har ikke rigtig følelser for ham mere, men han elsker stadig mig, siger ham......... Og det har været meget turbulent efter min flytning, men vi skændes mere og mere, osv... Og på et tidspunkt der indrømmer han så hna har været inde og lure hvem jeg skriver til fordi ha mistænkte mig for at være ham urto... Nu lure jeg så hans fb... Og han ser gamle veninder som ikk kna døje mig, og han lyver om det når jeg spørger om han ser nogle at hans gamle venner..?? (det er selvfølgelig helt OK han snakker og ser dem igen nu hvor vi ikk bor sammen, men vi er stadig kærester, så vil da gerne vide det..?!!!), men han siger han ikk gør... plus at til en firma tur i kbh, der har ha mødt en kollega som han åbenbart er væk i og ikk kna glemme hende smil og charme... Han siger konstant til mig at hvis der er en a os der har lyst til a være sammen med en anden så skal vi ringe til hinanden for at sige det så vi kan slå op, så der ikk er nogen det er utro osv... HMMM, hvorfor er det så liiiiige han ikke virker til a overholde den aftale selv..?? Jeg er stadig lidt såret, selv om jeg ikk rigtig har følelser for ham... men alligevel...!! og kna ikk lade være med at tænke på vores datter og hun skal være vide til at der allerde nu kommer fremmede kællinger ind i hans lejlighed..??!! Jeg har ikk konfronteret ham med a jeg ved alt det her, men venter til jeg er 100 % sikker i min sag...

Skulle bare lige lukke ud..!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. juni 2011

Carina1977

Anonym skriver:

Jeg er flyttet fra manden, og vi deler vores fælles datter... Jeg har ikke rigtig følelser for ham mere, men han elsker stadig mig, siger ham......... Og det har været meget turbulent efter min flytning, men vi skændes mere og mere, osv... Og på et tidspunkt der indrømmer han så hna har været inde og lure hvem jeg skriver til fordi ha mistænkte mig for at være ham urto... Nu lure jeg så hans fb... Og han ser gamle veninder som ikk kna døje mig, og han lyver om det når jeg spørger om han ser nogle at hans gamle venner..?? (det er selvfølgelig helt OK han snakker og ser dem igen nu hvor vi ikk bor sammen, men vi er stadig kærester, så vil da gerne vide det..?!!!), men han siger han ikk gør... plus at til en firma tur i kbh, der har ha mødt en kollega som han åbenbart er væk i og ikk kna glemme hende smil og charme... Han siger konstant til mig at hvis der er en a os der har lyst til a være sammen med en anden så skal vi ringe til hinanden for at sige det så vi kan slå op, så der ikk er nogen det er utro osv... HMMM, hvorfor er det så liiiiige han ikke virker til a overholde den aftale selv..?? Jeg er stadig lidt såret, selv om jeg ikk rigtig har følelser for ham... men alligevel...!! og kna ikk lade være med at tænke på vores datter og hun skal være vide til at der allerde nu kommer fremmede kællinger ind i hans lejlighed..??!! Jeg har ikk konfronteret ham med a jeg ved alt det her, men venter til jeg er 100 % sikker i min sag...

Jeg forstår ikke helt, og håber du vil uddybe det

Du skriver at i ikke er sammen mere, fordi du ikke har følelser for ham længere.....hvorfor er i så stadig kærester?

Holder i blot en pause, for måske at vække dine følelser til live igen, eller hvordan og hvorledes?

Anmeld

3. juni 2011

chael

Anonym skriver:

Tror du ikke bare at I enten bare skal stoppe dette forhold fuldstændigt, eller finde ud af det sammen på en sund og konstruktiv måde.

Selvom du siger du ikke føler mere, så lyder det ikke sådan. Så måske i skulle finde en parterapeut eller andet, der kunne få jer til at tale sammen og få det til at fungere for jeres datters skyld.

Ellers så skal i bare helt droppe det, for i skændes og bliver jo såret.

Så enten eller lyder det for mig.

Men det er også kun ud fra det du har skrevet, kender jo hverken dig eller jeres forhold personligt.

*CAmilla 23+2

Anmeld

4. juni 2011

Anonym trådstarter

Carina1977 skriver:

Jeg forstår ikke helt, og håber du vil uddybe det

Du skriver at i ikke er sammen mere, fordi du ikke har følelser for ham længere.....hvorfor er i så stadig kærester?

Holder i blot en pause, for måske at vække dine følelser til live igen, eller hvordan og hvorledes?

ja meningen var at jeg skulle prøve og få mine følelser igen og prøve a savne ham osv.. og det lykkes osse men så begyndte han igen at bliver eksremt sur og skælde mig ud over inden ting og mobber mig ed jeg måske ikk lige altid staver rigtigt.. og nu har jeg så opdaget det her, og det slår mig helt ud... så ja jeg har stadig følelser for ham, men jeg kan ikk være samen med en der gør sådan noget bag min ryg..!! suk.

Anmeld

4. juni 2011

Anonym trådstarter

chael skriver:

Tror du ikke bare at I enten bare skal stoppe dette forhold fuldstændigt, eller finde ud af det sammen på en sund og konstruktiv måde.

Selvom du siger du ikke føler mere, så lyder det ikke sådan. Så måske i skulle finde en parterapeut eller andet, der kunne få jer til at tale sammen og få det til at fungere for jeres datters skyld.

Ellers så skal i bare helt droppe det, for i skændes og bliver jo såret.

Så enten eller lyder det for mig.

Men det er også kun ud fra det du har skrevet, kender jo hverken dig eller jeres forhold personligt.

*CAmilla 23+2

Vi har ikk råd til terapi, og da han har skæve arbejdstimer, så er det svært at have en almen hverdag osse... jeg har nok i smug håbet på a han gad slå op så jeg slap for det, men har jo osse opdaget jeg nok stadig har følelser for ham eftersom jeg har reageret ret groft på det jeg opdagede med hans gamle veninde og nu osse hans kollega, som han savner... føler mig så meget til grin og latterliggjort...

Anmeld

4. juni 2011

smølfine

Anonym skriver:

Mit råd til dig er, at se at få gjort det forbi, da det lyder som før min eksmand  og jeg gik fra hinanden. Og vente på at den anden slår op, er ikke en konstruktiv løsning. Slet hinandnen på facebook, så I ikke kan se, hvad den anden render og laver, det skaber bare unødige konflikter. Ved godt at det lyder nemmere end det er, men det I gør lige nu, er ødelæggende for et fremtidigt samarbejde omkring jeres datter.

Held og lykke med det.

Anmeld

4. juni 2011

Carl-Emil's mor

Anonym skriver:

So sorry men set med mine øjne, når man kan omtale andre kvinder som FREMMED KÆLLINGER så har man stadigvæk nogle ting i klemme.. OGSÅ selvom at man egentlig troede at de var væk... Og finder man ud af at man ikke har dem så er der altså noget ejerfornemmelse der skal tages ret alvorlig hånd om fordi du ender med at "knække" nakken på at rende rundt med den indstilling....

Dernæst, så synes jeg du skal konfrontere ham med tingene, få talt ud om det og få fundet ud af om det egentlig ikke bare er kørt derud hvor der intet er mere?

Stort 

Anmeld

5. juni 2011

Anonym trådstarter

MorTilJanuar skriver:

So sorry men set med mine øjne, når man kan omtale andre kvinder som FREMMED KÆLLINGER så har man stadigvæk nogle ting i klemme.. OGSÅ selvom at man egentlig troede at de var væk... Og finder man ud af at man ikke har dem så er der altså noget ejerfornemmelse der skal tages ret alvorlig hånd om fordi du ender med at "knække" nakken på at rende rundt med den indstilling....

Dernæst, så synes jeg du skal konfrontere ham med tingene, få talt ud om det og få fundet ud af om det egentlig ikke bare er kørt derud hvor der intet er mere?

Stort 

Jeg har svært ved at tage mig sammen, specielt lige efter som ejg jo resgere på det jeg har opdaget, og at mine følelser kommer lidt frem igen, selv om han har ødelagt alle chancer for at gøre det godt igen... han gik amok på mig i telefonen igår og han bare råbte og skreg af mig om a jeg skulle holde kæft, og fuck di og meget andet.... Sidder bare og prøver at få styr på mine tanker, og finde ud a hva jeg skal gøre, for ejg aner virkelig ikk hva jeg skal stille op.. jo jeg kna selvf godt se a det skal slutte, men det er det med a få det gjort... på et punkt der har jeg lyst til at smække ham en og fortælle hva jeg ved, og håber på han bryder sammen, så han kan føle sig forrådt, som jeg føler mig....

igår i telefonen der, sagde han jeg var en dårlig mor der ikk kunne magte sit barn.... suk...jeg har hende hver dag!!! En gang der ringede han efter mig efter 15 min alene med hende, hvor jeg 1 gang skulle ud og handle alene... og har har ikk haft hende mere en 2 dage i træk nogensinde... og han siger jeg er en dårlig mor fordi jeg ikk kan magte en hel uge med hende, med lang weekend hvor hun skal stimoleres og udfordres... og det kan jeg bare ikk..... bare en fridag beder jeg om..!!

Anmeld

5. juni 2011

Anonym trådstarter

smølfine skriver:

Mit råd til dig er, at se at få gjort det forbi, da det lyder som før min eksmand  og jeg gik fra hinanden. Og vente på at den anden slår op, er ikke en konstruktiv løsning. Slet hinandnen på facebook, så I ikke kan se, hvad den anden render og laver, det skaber bare unødige konflikter. Ved godt at det lyder nemmere end det er, men det I gør lige nu, er ødelæggende for et fremtidigt samarbejde omkring jeres datter.

Held og lykke med det.

jeg kan selvf godt se det ikk er en god løsning for nogen a os, men jeg har bare så meget i mit hovede... skal have styr på min lejlighed, skal v´ænne mig til at være 100% alene om a stimolere hende, og ikk lige kunne handle ind alene eller gøre rent eller gå i bad, og det skal jeg lige have styr på, for har aldrig boet alene før...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.