Kan I mærke jeres livmoder?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.182 visninger
3 svar
0 synes godt om
3. juni 2011

Moms

Jeg har læst her eller der, at vi på nuværende tidspunkt skulle kunne mærke vores livmoder titte frem over skambenet.

Jeg er ret slank og har prøvet om morgenen, hvor jeg er knap så oppustet, men kan ikke mærke den. Den er der nu helt sikkert, for den første gang jeg prøvede fik jeg ondt ligesom ved menstruationssmerter.

Kan I mærke jeres? (vær nu forsigtige!)

Jeg er 12+3.

I dag har jeg haft det dejligt. Jeg havde for første gang i flere uger slet ikke ikke kvalme og spiste en hel masse morgenmad og er heller ikke specielt træt efter en hel dag på arbejde. Nu har jeg lyst til at lave noget og skal slet ikke hen og sove 1 time inden jeg orker tænke på flere ting jeg skal :-)

Nakkefoldsscanning på onsdag :-)

Moms

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. juni 2011

JessicaPham

Hmm lidt, tror jeg? Ved ikke om det er indbildning, men min mave ser meget oppustet ud om aftenen, men om aftenen er den flad igen. Men det er rigtig det føles som menstruationsagtige smerter.

Hvor er du heldig.. Jeg har stadig vedvarende kvalme, hovedpine og total magel på energi. Hver dag er en kamp for at komme ud af sengen og gå på arbejde :/

Anmeld

5. juni 2011

Leonora25

Jeg kan godt mærke min livmoder hvis jeg ligger med en hovedpunde under hovedet og føler ganske forsigtigt over skambenet, så møder jeg modstand i form af en lille kugle. Men hvis jeg trykker for hårdt, kan jeg ikke mærke den.

Tillykke med det gode morgenmåltid  Det er så fantastisk når man kommer ud af sin lille "trætheds-kvalme-klokke".

OG god fornøjelse på onsdag, jeg ville gerne afsted igen Ser frem til en update!

Anmeld

6. juni 2011

Moms

Hej,

ja, jeg var jo ikke mere heldig, end at det bare var et par dage, jeg ikke havde kvalme. Men jeg har ikke været så dårlig, som du beskriver Jessica. Jeg så i et debat indlæg, at man kan få nogle armbånd på apoteket, der hedder SeaBand. Skulle trykke på akkupressurpunkter og modvirke kvalme...måske er det noget for dig. Ikke for mig, for min graviditet er stadig hemmelig :-)

Da jeg kom hjem fra arbejde i dag havde manden lavet god mad og jeg havde bare slet ikke lyst til noget af det . Det eneste jeg kunne tænke mig var aspargessuppe. Så det måtte jeg lave mig.

Jeg er kommet i tanke om, at jeg nok ikke kan mærke min livmoder, fordi den er bagudbøjet. Det har jeg engang fået at vide, den er. Det betyder ikke noget for graviditeten, fordi den retter sig ud/op, men det kan da godt være derfor, jeg ikke kan mærke den.

Hvem ved.

To dage til Nakkefoldsscanning........lidt nervøs

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.