1. gangs. Hvornår kan det ses?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

842 visninger
7 svar
0 synes godt om
3. juni 2011

Kris89

Hej alle sammen...

Ja jeg har måske en del dume spørgsmål som 1. gangs gravid i 8 uge. Håber i vil bære over med mig

synes jeg har set der er flere herinde, som venter barn nummer to eller mere. Er der nogen af jer der kan fortælle mig hvornår man normalvis kan se en graviditet på en 1. gangs.

Jeg er meget tynd og har dermed ikke noget til at skjule en bule på maven...

Samtidig. Hvornår fortalte/fortæller i at i venter jer? vi er lidt i syv sind. Kæresten vil gerne vente og jeg vil gerne have det ud

Kram

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. juni 2011

TbCp

Det er meget forskelligt hvornår det ses og der er vist ingen "regel", men da jeg var omkring uge 11 havde jeg en fin lille bule.
Sidst blev det fortalt omkring uge 7 denne gang fik familien besked allerede omkring uge 5

Anmeld

3. juni 2011

Kris89

TbCp skriver:

Det er meget forskelligt hvornår det ses og der er vist ingen "regel", men da jeg var omkring uge 11 havde jeg en fin lille bule.
Sidst blev det fortalt omkring uge 7 denne gang fik familien besked allerede omkring uge 5

Okay. Der er jo faktisk ikke voldsomt længe til en bule måske kan komme så

Det var tidligt. var du ikke bange for at noget skulle gå galt og så skulle fortælle at der var noget gået galt, når i fortalte det så tidligt?

Anmeld

4. juni 2011

Carl-Emil's mor

Kris89 skriver:

Hej alle sammen...

Ja jeg har måske en del dume spørgsmål som 1. gangs gravid i 8 uge. Håber i vil bære over med mig

synes jeg har set der er flere herinde, som venter barn nummer to eller mere. Er der nogen af jer der kan fortælle mig hvornår man normalvis kan se en graviditet på en 1. gangs.

Jeg er meget tynd og har dermed ikke noget til at skjule en bule på maven...

Samtidig. Hvornår fortalte/fortæller i at i venter jer? vi er lidt i syv sind. Kæresten vil gerne vente og jeg vil gerne have det ud

Kram

Nu er jeg hverken helt tynd eller kæmpe stor, men er ikke dellet eller noget men min bule er altså lige så småt begyndt at komme til trods for at jeg kun har tabt mig efter jeg er blevet gravid  men man kan kun se det når jeg ligger ned  ellers ligner det bare lidt en delle  men altså omkring NF burde der være en helt fin bule  men løse trøjer er vejen frem når det ikke skal ud endnu 

Anmeld

4. juni 2011

TbCp

Kris89 skriver:

Okay. Der er jo faktisk ikke voldsomt længe til en bule måske kan komme så

Det var tidligt. var du ikke bange for at noget skulle gå galt og så skulle fortælle at der var noget gået galt, når i fortalte det så tidligt?

Nej jeg ville hellere have at folk vidste det, hvis det skulle
gå galt, end at jeg SÅ skulle til at forklare hvorfor jeg var ked osv.

Anmeld

4. juni 2011

Kris89

TbCp skriver:

Nej jeg ville hellere have at folk vidste det, hvis det skulle
gå galt, end at jeg SÅ skulle til at forklare hvorfor jeg var ked osv.

Det er selvfølgelig rigtig nok.

Jeg er også kommet så langt nu, at vi skal have det fortalt. Nu er jeg selv 100 % bevidst om at der er noget, og dermed vil jeg også blive 100 % ked, hvis jeg skulle miste.

Jeg skal nemlig først have lavet vandrejournal år jeg er 8+5. så der er jo længe til og mine symptomer, kvalmen kommer altid til aften... Det er svært at forklare svigerforældrene og andre som vi er meget sammen med.

Anmeld

4. juni 2011

TbCp

Kris89 skriver:

Det er selvfølgelig rigtig nok.

Jeg er også kommet så langt nu, at vi skal have det fortalt. Nu er jeg selv 100 % bevidst om at der er noget, og dermed vil jeg også blive 100 % ked, hvis jeg skulle miste.

Jeg skal nemlig først have lavet vandrejournal år jeg er 8+5. så der er jo længe til og mine symptomer, kvalmen kommer altid til aften... Det er svært at forklare svigerforældrene og andre som vi er meget sammen med.

man er nødt til at TRO på at det går godt! Det SKAL det og selvfølgelig gør det det

Hvor langt er du henne nu?

Jeg skal til første lægebesøg og have lavet vandrejournal når jeg er i uge 9, det er jeg først d. 24. juni så synes der er LÆNGE til!

Anmeld

4. juni 2011

Kris89

TbCp skriver:

man er nødt til at TRO på at det går godt! Det SKAL det og selvfølgelig gør det det

Hvor langt er du henne nu?

Jeg skal til første lægebesøg og have lavet vandrejournal når jeg er i uge 9, det er jeg først d. 24. juni så synes der er LÆNGE til!

Ja, det skal gå

Jeg er kun 7+1. første lægebesøg d. 15 juni, så det synes jeg også bare der er mega længe til.

Bliver forhåbentlig indstillet til en ekstra scanning for at fastslå termin, så det håber jeg er snart

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.