hvad syntes i om...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. november 2008

BellaT

Jeg kan godt lide det. Havde det ligesom dig da jeg hørte det første gang. Men det er et flot navn.
Hvis man bare hører det som et navn. Cirkel... Og lader være med at tænke på cirkler. Altså, tag bare navnet Bjørn.. En bjørn er et stort pelset dyr. Men det er altså også et navn. Tror bare det er fordi, at det er så nyt, at det lige skal synke ind hos folk. Silke er jo faktisk også et stof... Og Lærke er også en fugl... Osv. Og selve navnet Cirkel er altså rigtig flot. Synes jeg.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. november 2008

Miamaja

jeg synes Cirkel er et dejligt navn. Kan faktisk lide det meget bedre end Silke. det er bare ikke sarligt brugt. og det man er vant til, synes man ofte mere om... vi er jo vane mennesker, men heldigvis for dem som bryder vanen

Anmeld

5. december 2008

Nadi

Jeg synes det er et rigtig flot navn, kan rigtig godt lide det. Men er også vild med specielle navne

-Nadia

Anmeld

18. december 2008

UngMor83

Jeg sys det er så sødt det navn!!! Jeg er oz helt tosset med specielle navne. Hvorimod min kæreste er mere til "alm. kedelige" navne. Har fået mange kommentarer for at min datter hedder Astrid. "Det er der ingen der hedder nu"!!!! Nej netop kan jeg godt li det. Ligesom Vigga, Miklas, Milas og Alma og Asta. Elsker dem...

Hver mand sin smag!!!

Anmeld

18. december 2008

twinboys

UngMor83 skriver:

Jeg sys det er så sødt det navn!!! Jeg er oz helt tosset med specielle navne. Hvorimod min kæreste er mere til "alm. kedelige" navne. Har fået mange kommentarer for at min datter hedder Astrid. "Det er der ingen der hedder nu"!!!! Nej netop kan jeg godt li det. Ligesom Vigga, Miklas, Milas og Alma og Asta. Elsker dem...

Hver mand sin smag!!!

Ja hver sin smag, og det er jo vigtigt ellers hed alle børn jo det samme... Tænk når man så kaldte på sit barn så kom alle børn...

Majbritt

Anmeld

18. december 2008

mette moren

jeg syntes cirkel er et fedt navn! lidt anderledes men fedt

Anmeld

18. december 2008

jolu

Skal dit næste barn så hedde firkant..... eller trekant.....nej cirkel er en grafisk form og ikke et navn......synes at silke passer rigtig godt til jeres andre børns navne......

At silke så er en superdejligt, sødt og blødt navn...... gør det jo bare meget bedre.....

Anmeld

18. december 2008

HeY

Måske det lidt for "nyt" det navn - det er første gang jeg høre om det ! .
men det lyder okey, men synes nu bedre om silke

Mange Knus.

Anmeld

18. december 2008

LotteN

Jeg går med flertallet - Cirkel forbinder jeg nu også med noget geomatri.
Synes helt klart hun skal hedde Silke - det synes jeg er sødt!

Anmeld

27. december 2008

OKtober projekt

LotteN skriver:

Jeg går med flertallet - Cirkel forbinder jeg nu også med noget geomatri.
Synes helt klart hun skal hedde Silke - det synes jeg er sødt!

Efter at have "smagt" lidt på det, så syntes jeg Cirkel er flot!
Som andre har påpeget så er der mange andre navne som også har betydning for noget andet...

Hvis ikke din mand og dig ender med at forelske jeg hovedeklust i Cirkel så er jeg stpr fan af jeres Silke. Super lækkert navn

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.