Min livs skræk af en kage

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.456 visninger
15 svar
0 synes godt om
3. juni 2011

muzen

en 50 års kage til min faster og jeg havde fået den dumme ide at jeg ville lave en Topsy Turvy-kage men det er første og sidste gang jeg laver sådan en.

selv om at jeg havde kommet vildt meget husblas i jordbær-astimoussen syntes jeg at kagen havde tendens til at falde sammen. hold da helt ferie hvor har jeg været nevøs.

og det med at betrække den har var også bare et helvede.

men nu har jeg prøvet og jeg fik dækkede de fleste af rævner og folder med blomster.

så endelig blev den flot nok, og den fik VILDT meget ros

men nu til billederne

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. juni 2011

muzen

båndet måttej eg desværre bruge fordi jeg syntes det lignede at kagen var ved at flække på midten. den gjorde det aldrig men ture ikke andet.

Anmeld

3. juni 2011

misspippi

Den er da super fin

Men kan godt forstå dig, det er aldrig sjovt at aflevere noget man ikke selv er tilfreds med. Men jeg synes nu godt du kan være stolt

Anmeld

3. juni 2011

iris-mor

Den er da rigtig god. Har du lavet roserne i hånden eller er de fra forme af en slags??

ida

Anmeld

3. juni 2011

Vingummien

Jeg syntes nu ogsåd en er super fin

Anmeld

3. juni 2011

slettet_7530

Jeg kan godt se at det ser ud osm om den er ved at skride, men fin er den og dejlige farver

Anmeld

3. juni 2011

Maja_4000

Ville SÅ gerne have mod på at lave noget med den form .. Men er vidst alt for uerfaren :p

Men flot , dét er den !

Anmeld

4. juni 2011

muzen

misspippi skriver:

Den er da super fin

Men kan godt forstå dig, det er aldrig sjovt at aflevere noget man ikke selv er tilfreds med. Men jeg synes nu godt du kan være stolt

nej det var hessligt syntes virklige ikke den var blevet som jeg havde forstillede mig den. men den blev nu ok samlede.

og mange tak for ros

Anmeld

4. juni 2011

muzen

iris-mor skriver:

Den er da rigtig god. Har du lavet roserne i hånden eller er de fra forme af en slags??

ida

mange tak skal du have, ja roserne er lavet i hånden efter den har how to do

Anmeld

4. juni 2011

muzen

Vingummien skriver:

Jeg syntes nu ogsåd en er super fin

mange tak skal du have. det syntes fødselaen da heldigvis også. og gæsterne så det var da godt nok og WOW hvor den smagte godt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.