Babybite.wordpress.com - en ny blog

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.492 visninger
12 svar
0 synes godt om
3. juni 2011

Ems30

Der er startet en ny blog babybite.wordpres.com, som kredser omkring det at være gravid og alt det omkring. Hvis der er nogen der har nogle kommentarer eller spørgsmål, så kom med dem, så bloggen kan besvare og behjælpe flest.

babybite.wordpress.com

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. juni 2011

Becks

Ems30 skriver:

Der er startet en ny blog babybite.wordpres.com, som kredser omkring det at være gravid og alt det omkring. Hvis der er nogen der har nogle kommentarer eller spørgsmål, så kom med dem, så bloggen kan besvare og behjælpe flest.

babybite.wordpress.com

Er det ikke det vi har baby.dk til

Anmeld

3. juni 2011

Ems30

Tjo, men så kan man så tvivl om alle blogs i hele verden, ved at sige at ideen allerede er opfundet. Det er mere fordi der kan være nye vinkler på tingene og det kan da godt være sjovt og interessant. Jeg synes i hvert det er en sjov og finurlig blog der sætter fokus på mode og livsstil kombineret med baby-drømmene.

Anmeld

18. juni 2011

Thereseh

Syns det virker som en helt "normal" livsstils/mode/babyblog. Men tillykke med den. Altid dejligt at læse lidt nye ord, på nye blogs 

Er det dig der skriver den?

Anmeld

18. juni 2011

Ems30

Jep, det er mig. Jeg synes ikke rigtig jeg kunne finde andre blogs som kredsede sig om mode/livstil + baby. Det er som om fashionistaer har travlt med at gå op i mode, til også at interessere sig for babyer, hehe.. Men os der også gerne vil have baby, skal da også have en blog at kunne besøge 

Anmeld

1. juli 2011

Ben&Jerry

fed blog

Anmeld

1. juli 2011

Ems30

Ben&Jerry skriver:

fed blog

Tak 

Anmeld

1. juli 2011

lhn89

Rigtig fin blog 

Anmeld

3. juli 2011

Lenats31

Jeg er ret sikker på du ikke må reklamere for den herinde. Det kan forstås som en måde at skaffe medlemmer på, hvilket det vel egenligt osse er. Men hvad, folk betsemmer jo selv om de vil klikke sig ind eller ej. men forbered dig på at admin. her nok sletter indlægget eller stikker dig en advarsel.

Lena

Anmeld

3. juli 2011

Lenats31

Nåh, det er jo ikke et forum og der er heller ikke økonomisk interesse i det. Så du slipper nok for alt det skravl jeg har skrevet tidligere

Lena

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.