Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Prøver igen
Jeg har en del neutralt tøj i str. 56, som sælges samlet eller enkeltvis. Det kan sendes eller afhentes i Silkeborg. Det er i fin stand og ikke brugt meget.
Der er bla. tøj fra IdaT, H&M, Name it og Norlie.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Hej Hertzum!
jeg er meget interesseret i det første beige farvede sæt fra norlie og den lille strikkede sag på billede nr. to vist også norlie?. Derudover de tre hvide bodyer på det sidste billede og den brune body med aber og den mørkeblå med edderkopper!
Hehe det blev lidt indviklet hvad tænker du af pris?
mv Maja
majahelene skriver: Hej Hertzum! jeg er meget interesseret i det første beige farvede sæt fra norlie og den lille strikkede sag på billede nr. to vist også norlie?. Derudover de tre hvide bodyer på det sidste billede og den brune body med aber og den mørkeblå med edderkopper! Hehe det blev lidt indviklet hvad tænker du af pris? mv Maja
Hej den "blå" body er sort og er fra IdaT som den brune body med aberne jeg vil gerne have 160 pp for de 3 norlie dele, 2 IdaT bodyer og de 3 hvide bodyer, hvad siger du til det?
er tøjet solgt???
mrsminimus skriver: er tøjet solgt???
Hej
Det der er solgt er fjernet fra annoncen. Så det du kan se er det der er tilbage
mvh Camilla
hvor meget skal du have for billede 1,2,6,7,8,9????
mrsminimus skriver: hvor meget skal du have for billede 1,2,6,7,8,9????
hmm hvad siger du til 225 + forsendelse?
hvor meget tror du forsendelse er???
mrsminimus skriver: hvor meget tror du forsendelse er???
Jeg tænker ca. 35 kr. og bliver det mere kan jeg betale resten?
okay det lyder bare godt vil du sende konto nr osv.???
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128