LEGO eller Playmobil

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.612 visninger
10 svar
0 synes godt om
3. juni 2011

RGN

Profilbillede for RGN

Da jeg var barn var jeg mest til playmobil og min kæreste mest til LEGO.

Jeg tænker så, om der er forskel på kønnene.

Jeg har selv en søn på 18 måneder, så der går jo ikke lang tid før han kan begynde at lege med det ene eller det andet (Han er dog allerede fantastisk til at kaste med LEGO. Hehe)

Så derfor vil jeg høre;

Hvad var du mest til og hvad med jeres børn og hvilke køn har de?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. juni 2011

skønneunger

RGN skriver:

Jeg har selv en søn på 18 måneder, så der går jo ikke lang tid før han kan begynde at lege med det ene eller det andet (Han er dog allerede fantastisk til at kaste med LEGO. Hehe)

Så derfor vil jeg høre;

har to drenge der begge elsker lego, jeg elskede selv lego og kunne også godt lide playmobil men legede dog med lego altid da jeg kunne bruge fantasien noget mere

Anmeld

3. juni 2011

RGN

Profilbillede for RGN

Ja, jeg tænker også, at LEGO er mere konstruktion og fantasi, hvor Playmobil er mere fantasi, hvor man sætter sin egen historie på.

Så det kan godt være, at det er LEGO jeg skal gå mest efter.

Anmeld

3. juni 2011

Aves.

Så derfor vil jeg høre;

Jeg var til p og min x til l....mine børn er til begge dele, p hos mor og l hos far... tror det handler meget om hvad man opfordres til og hvad ens forældre (den der er der mest og påvirker mest) finder interessant...mine har nogle gange lego med hjem hos mig men det står bare i en kasse, så det bruges ikke her.. Så det ene behøver vel ikke udelukke det andet..det bruges bare forskelligt. og kan jo også bruges sammen...

Anmeld

3. juni 2011

RGN

Profilbillede for RGN

Ja, du har fuldstændig ret Eva. Det ene udelukker ikke det andet.

Jeg synes bare det er så fandens dyrt.

Men jeg kan jo altid starte med LEGO og så købe mere playmobil til ham, hvis han viser interesse for det.

Anmeld

3. juni 2011

oerbaek

jeg har 3 drenge og her er vi til både lego og playmobil dog er playmobil først blevet interessant i en alder af næsten 4 år hos den ene og 5 år hos den anden, men lego har de leget med fra de var små

Anmeld

3. juni 2011

LuciaLiann

Jeg vil også sige lego.. det samme gør manden.. han har dog lidt play mobil, men ikke det store.. og det var først da han var de der 5+ år han brugte det.. ellers er hittet altid i vores familie LEGO..

Anmeld

3. juni 2011

Fam. Madsen

da jeg var barn leget jeg med begge dele... det var meget forskelligt hvad jeg havde lyst til.. min mand der var det lego... ved min søn som er 3 år er det lego duplo der fanger hans intresse.

Anmeld

3. juni 2011

Mutti2B

Jeg var helt klart til lego og især Fabuland

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

3. juni 2011

RGN

Profilbillede for RGN
Mutti2B skriver:

Jeg var helt klart til lego og især Fabuland

Årh.. Det ser også skønt ud.

Tak for alle jeres svar. Det har gjort det meget lettere for mig, at tage en beslutning om hvad og hvornår.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.