update fra mig

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

756 visninger
10 svar
0 synes godt om
3. juni 2011

Maja88

Hej Ladies...

har desværre ikke været så meget herinde. da jeg synes det er lidt træls at skulle trykke mødregruppe osv for at komme herind hver gang man har læst noget.

Nårh men.

Min lille pige blev i dag 3 måneder... 3 måneder!!!! det er jo alt for vildt.

det var da kun lige i går hun blev født, var det ikke?

men hun er dejlig nem pige som ja. hun er så mild. når man kigger ned til hende i vuggen om morgenen- efter hendes 12 timers søvn, bliver man mødt med det STØRSTE smil.

hun smiler. pludrer og kan da self. også skrige. men så er vi trætte eller SULTNE.

nyder hende mere og mere for hver dag der går og er kommet mig fuldtændig over jeg følte mig snydt ovenpå KS.

hun vejer 5100 og er 61cm. så jeg synes jo hun er stor, men desværre ligger hun over kurven og er nu DESVÆRRE faldet på sin egen kurve. så hendes ellers så gode nattesøvn skal vi til at afbryde når vi går i seng, for at give hende mad. så håber jeg det hjælper.

hmm det blev vist lidt rodet, men tak fordi i kiggede med.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. juni 2011

CA

Dejligt det går godt! 12 timer var godt nok længe! Skønt med nattesøvn til mutti 

psssst! Du kan bare trykke "tilbage til emneoversigt)"

Anmeld

4. juni 2011

Marco2

Maja88 skriver:

Hej Ladies...

har desværre ikke været så meget herinde. da jeg synes det er lidt træls at skulle trykke mødregruppe osv for at komme herind hver gang man har læst noget.

Nårh men.

Du kan da bare gemme gruppen som favorit ··· så ligger den da på forsiden hele tiden 

Anmeld

4. juni 2011

piadas

Marco2 skriver:

Du kan da bare gemme gruppen som favorit ··· så ligger den da på forsiden hele tiden 

Flot! Det vidste jeg så ikke!

Anmeld

4. juni 2011

AnneBJ

piadas skriver:

Flot! Det vidste jeg så ikke!

Anmeld

4. juni 2011

Maja88

Marco2 skriver:

der står man skal være plusmedlem

Anmeld

6. juni 2011

Marco2

Maja88 skriver:

der står man skal være plusmedlem

Jeg er ikke plusmedlem... og her er den gemt som favorit så den står sammen med min anden mødregruppe på forsiden som de eneste to grupper. Jeg er ikke ude i "ordet er frit" og de andre debatter, så jeg har kun vist de to … Og her fungerer det optimalt

Anmeld

6. juni 2011

Maja88

tak for hjælpen piger.. og tak til carina som har kommenteret min datter

Anmeld

6. juni 2011

JonTri

Hvor er hun dejlig... ser mild ud - og hun er jo god ved moderen, sådan som hun sover!!! Og nøj et fedt legetæppe

Anmeld

6. juni 2011

Maria-s

Maja88 skriver:

Hej Ladies...

Nårh men.

Min lille pige blev i dag 3 måneder... 3 måneder!!!! det er jo alt for vildt.

det var da kun lige i går hun blev født, var det ikke?

men hun er dejlig nem pige som ja. hun er så mild. når man kigger ned til hende i vuggen om morgenen- efter hendes 12 timers søvn, bliver man mødt med det STØRSTE smil.

hun smiler. pludrer og kan da self. også skrige. men så er vi trætte eller SULTNE.

nyder hende mere og mere for hver dag der går og er kommet mig fuldtændig over jeg følte mig snydt ovenpå KS.

hun vejer 5100 og er 61cm. så jeg synes jo hun er stor, men desværre ligger hun over kurven og er nu DESVÆRRE faldet på sin egen kurve. så hendes ellers så gode nattesøvn skal vi til at afbryde når vi går i seng, for at give hende mad. så håber jeg det hjælper.

hmm det blev vist lidt rodet, men tak fordi i kiggede med.

Dejligt at høre fra dig Er du ved at være kommet dig efter dit KS? (ja jeg ved ikke hvor længe sådan noget tar.... )

Dejlige billeder af din datter, hun ser rigtig ud til at hygge sig under al det legetøj hun kan ligge og kigge op i

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.