Tillykke med det
det er også et rigtig lækkert studie, er selv ved at skrive speciale.
1. semester er det tunge fag social-ogpersonlighedspsykologi, pensum ligger allerede tilgængeligt her :
http://psy.au.dk/fileadmin/site_files/filer_psykol ogi/dokumenter/Studieportal/Undervisning_og_Eksame n/Undervisning/Pensumlister/E2011/Endeligt_SP-pens um_E11.pdfder er et par dyre bøger, Franzoi, og Larsen & Buss, og så ville jeg også købe Berger & Luckmann
det kan du undersøge på pensum.dk hvad de koster, eller benytte dem som sælger brugt. vil tro omkring 1000
derudover er der psykologiens filosofi og videnskabsteori, da jeg havde det var det en enkelt bog til en 400 kr. men kan se det er en anden i år nemlig
Christensen, G. (2005 [2002]): Psykologiens videnskabsteori - en introduktion. Frederiksberg: Roskilde Universitetsforlag. (ca. 250 sider)
derudover er der noget som skal kopieres
sidste fag er studieintroduktion, hvor det plejer at være ren kopiering.
så vil tro en 1500-2000 for bøger første semester, så er der ryste sammen og hyttetur og det er vel omkring 1000 oveni, alt efter hvor meget man lægger i det.
Angående computer ville jeg gå efter en med lang batteritid, da Nobelparken, på trods af at den er ret nybygget, ikke er overdynget med stikkontakter, det kan faktisk godt være en kunst i sig selv at finde dem der er.
Held og lykke med studiestart
Anmeld