Inden baby'en kommer?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.071 visninger
6 svar
0 synes godt om
3. juni 2011

Darling<3

Hej damer

Er der nogle af jer der har taget en sidste rejse, inden i skulle være forældre?

Hvor langt var i henne?

Jeg overvejer selv lidt, at bestille noget ferie halløj inden det hele går løs, og man kan se frem til at skulle være forældre

P.S - siger dermed ikke at jeg er gravid, bare nogle tanker

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. juni 2011

kamtok

Vi var "kun" afsted på alm. sommerferie inden vores dreng kom til verden. Men i Australien fx. er det meget almindeligt at tage på en "babymoon" tur ikke så lang tid inden man har termin, for lige at nyde hinanden det "sidste" inden babyen ankommer.

Anmeld

3. juni 2011

norenberg

vi var på skiferie 8 uger før termin forrige gang...og den her gang skulle vi have været rejst til egypten 5 januar ca 12 uger før termin...men fødte 27 dec 13 uger for tidligt uden nogen form for forvarsler...så tør ikke rejse senere end uge 24 hvis der bliver en næste gang....

Anmeld

3. juni 2011

december-babyen

Jeg skal på en tøsetur til London til august

Skal først føde til december men har virkelig brug for at nyde min veninde helt alene på sådan en weekend tur så efterlader min søn og kæreste herhjemme og tager afsted

Anmeld

3. juni 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

Yep, vi har planer om 2-3 rejser i år. Vi har aldrig rejst sammen, men nu kan vi endelig begynde at finde lidt penge til det. Så vi synes det er meget vigtigt!! 

Vi regner med:

Lang tur til USA

Lang tur til Israel

En miniferie i Europa

Anmeld

3. juni 2011

Troldemommi

til juli tager vi en uge i svigermors sommerhus bare for at nyde hinanden inden den lille melder sin ankomst til september :-)

Anmeld

3. juni 2011

Jonna1979

vi valgte at tage til Rhodos jeg var i uge 24 så ikke så tyk andet det godt kunnenydes og vi priotere generelt hiinanden og have de få ledige stunder vi har sammen. Manden sender jeg yderlig til Le Man med en kammerat ikke sikkert vi lige finder råd til det igen nu må vi se

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.