Jeg skriver herinde da jeg virkelig har brug for et godt råd mht min overbo.
Min overbo er en kvinde som lejer sin lejlighed ud til en ung fyr der altid er stærkt stofpåvirket og/eller psykisk syg.
Han brøler/råber/skriger/tramper i gulvet/ spiller høj musik og ja, der kommer lidt forskellige typer derop.
Her den anden dag gik det så voldsomt til, at jeg måtte tilkalde politi - der blev råbt og skreget i opgangen, noget med "jeg nakker dig hvis du ikke....." og den slags.... Jeg sidder i min lejlighed alene med min lille søn på en månede og er pisse bange, så jeg følte ik jeg kunne gøre andet.
Det skal så siges, at det først er her til aften, at jeg har fundet ud af, at hun lejer lejligheden ud til denne unge mand - han sagde det selv da jeg mødte ham i opgangen... Han kom brølende ned af trappen og smækkede hånden ind i væggen - han var hyper aktiv! Jeg gik op til overboen i fredags (dengang var det hende der var hjemme sammen med sin kæreste) og fortalte hende, at jeg havde ringet til politiet den aften og var ked, af hvis dette havde forvoldt dem nogle problemer - men at jeg var blevet pisse bange. Hun påstod, at de ikke var hjemme den aften... (men det ku jeg jo høre de var) - men så har det jo nok været den unge mand der var i lejligheden den aften.. og hun undlod så, at fortælle mig det da hun jo godt ved, at det er ulovligt, at fremleje lejlighederne i vores ejendom.
Hvad ville i gøre i min situation? Jeg føler mig utryg/bange her - meget endda! - Eks nu når jeg sidder og skriver render han rundt deroppe og råber og skriger... det er virkelig vemmeligt.
Anmeld