Åhh træt dreng

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

746 visninger
7 svar
0 synes godt om
3. juni 2011

Janni.

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. juni 2011

Vingummien

Janni. skriver:

Åhh hvor sødt..

Dog ikke min dreng 

http://www.youtube.com/watch?v=4Hhdr1IPOGs&feature=player_embedded

Haha kan huske første gang jeg så det klip, fik så ondt af ham fordi at de ikke tog ham i seng i stedet for at filme

Men er nu meget sødt

Anmeld

3. juni 2011

Janni.

Vingummien skriver:

Haha kan huske første gang jeg så det klip, fik så ondt af ham fordi at de ikke tog ham i seng i stedet for at filme

Men er nu meget sødt

Det var også min tankegang. Havde det været min dreng så var han da helt klart blevet puttet istedet for. 

Kender det selv fra mig selv når jeg sidder i lænestolen - mega træls at "tabe" hovedet 

Anmeld

3. juni 2011

Vingummien

Janni. skriver:

Det var også min tankegang. Havde det været min dreng så var han da helt klart blevet puttet istedet for. 

Kender det selv fra mig selv når jeg sidder i lænestolen - mega træls at "tabe" hovedet 

Haha ja

Anmeld

3. juni 2011

Nettemor

Janni. skriver:

også min tanke. syns da det er fint nok at filme lidt for er da sjovt at vise ham når han bliver større. men et halvt minut havde været mere end nok. syns at 2 min er at strække den for langt..

Anmeld

3. juni 2011

Janni.

nettemor skriver:

også min tanke. syns da det er fint nok at filme lidt for er da sjovt at vise ham når han bliver større. men et halvt minut havde været mere end nok. syns at 2 min er at strække den for langt..

Nemlig 

Anmeld

3. juni 2011

*Sofie*

Hold da op, hvor er det kært.
Ventede bare på at han sku vælte over i storesøster

Anmeld

3. juni 2011

2babygirls

Nuurh, den lille stakkel...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.