Jeg har fundet kjolen <3

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.520 visninger
32 svar
0 synes godt om
2. juni 2011

Mutti2B

Og nej, jeg skal altså ikke giftes. Men hvis jeg engang skal giftes så skal det være i denne fantastiske kjole

Er den ikke bare fuldstændig vidunderlig

Hvordan ser din drømmekjole ud?

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. juni 2011

Mira0911

Mutti2B skriver:

Og nej, jeg skal altså ikke giftes. Men hvis jeg engang skal giftes så skal det være i denne fantastiske kjole

Den er altså vildt flot...  Jeg har ikke lige en drømmekjole.. Har slet ikke kigget på kjoler bare sådan er nysgerrighed... 

Anmeld

2. juni 2011

-Sigrid-

Mutti2B skriver:

Eeej den er lækker! Min minder meget om din, bare med en rød fløjfe hvor "enderne" går noget længere ned

Anmeld

2. juni 2011

Mutti2B

Mira0911 skriver:

Den er altså vildt flot...  Jeg har ikke lige en drømmekjole.. Har slet ikke kigget på kjoler bare sådan er nysgerrighed... 

He he, nu skal det også lige siges at jeg ikke sidder og leder efter kjoler . Jeg sad og læste et dameblad og der var den så . Drømmekjolen

Tror egentlig heller aldrig jeg bliver gift for drømmen om det store bryllup er der ikke rigtig mere. Men kjoler elsker jeg

Anmeld

2. juni 2011

Mi

Den er flot

Anmeld

2. juni 2011

Mutti2B

-Sigrid- skriver:

Eeej den er lækker! Min minder meget om din, bare med en rød fløjfe hvor "enderne" går noget længere ned

Ih, jeg vil se . Har du ikke et billede

Anmeld

2. juni 2011

-Sigrid-

Mutti2B skriver:

Ih, jeg vil se . Har du ikke et billede

Nej, har desværre ikke noget billed. Min farmor er fantastisk til at sy, så havde egentlig håbet hun ville lave den :i

Anmeld

2. juni 2011

Rosa

Hvor ER den bare smuk!!!

Jeg blev vidst gift i det tætteste man kunne komme på min drømmekjole:

Anmeld

2. juni 2011

Becks

Mutti2B skriver:

Wow den er flot!

Jeg er vild med de her 4

1:

2:

3:

4:

Anmeld

2. juni 2011

Anette&Sophia

Mutti2B skriver:

Den er også super sød!

min drømmekjole, skal inspireres efter den kjole Rikke Göransson havde på til paradise finalen i år. ( er ikke PH freak ) og jeg blev simpelthen bare forelsket i den. Den er hvid, med korset og den fyldige nederdel, og så er der det sorte blonde på, som der lige skal ændres lidt på ;P, og efter tro bliver man ikke gift i hvid når man har børn, så det ødelægger vi fint med det sorte blonde + jeg syntes det ser skide sødt ud og så er det anderledes. i love it!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.