Hmm..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

546 visninger
7 svar
0 synes godt om
2. juni 2011

AnneBJ

Er faktisk lidt nervøs for imorgen kan jeg mærke! Har tid ved lægen kl. 9.15 - skal have kigget syningerne fra fødslen efter, da jeg føler det ikke er som det skal være.

Så i princippet er det jo ikke anerledes end en 8 ugers undersøgelse, med den undtagelse at Felix er 9 uger Men altså, tanken om, at lægen skal kigge, evt. RØRE og I VÆRSTE fald bruge instrumenter gør, at jeg har mest lyst til bare at aflyse tiden - det går jo nok over....! Hm, havde bare lige brug for at ynke lidt, for jeg er nødt til at tage mig sammen og få kigget på det - mit mellemkød gør ligeså ondt som i dagene efter fødslen, det føles som en stor rift, og det bør det jo altså ikke!

På plussiden kan nævnes, at Felix sov fra 22.24 igår, til 5.37 i morges. Han fik lige en sut kl. 4.07 men sov så videre! Dygtige dreng! 

Tak for du læste med!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. juni 2011

Bondepigen

AnneBJ skriver:

Er faktisk lidt nervøs for imorgen kan jeg mærke! Har tid ved lægen kl. 9.15 - skal have kigget syningerne fra fødslen efter, da jeg føler det ikke er som det skal være.

Så i princippet er det jo ikke anerledes end en 8 ugers undersøgelse, med den undtagelse at Felix er 9 uger Men altså, tanken om, at lægen skal kigge, evt. RØRE og I VÆRSTE fald bruge instrumenter gør, at jeg har mest lyst til bare at aflyse tiden - det går jo nok over....! Hm, havde bare lige brug for at ynke lidt, for jeg er nødt til at tage mig sammen og få kigget på det - mit mellemkød gør ligeså ondt som i dagene efter fødslen, det føles som en stor rift, og det bør det jo altså ikke!

På plussiden kan nævnes, at Felix sov fra 22.24 igår, til 5.37 i morges. Han fik lige en sut kl. 4.07 men sov så videre! Dygtige dreng! 

Tak for du læste med!

Det kan være, at du måske har dannet noget arvæv som lige skal fjernes for at det bliver helt godt igen... Det skulle en af mine niecer i hvert fald, fordi det generede hende voldsomt. Jeg har selv noget arvæv, og jeg mærker det af og til, men ikke så jeg er voldsomt generet af det, men jeg kan tydeligt mærke hvor jeg er syet... Håber i hvert fald ikke det er noget slemt, som ikke lige sådan kan ordnes, men mon ikke det kan det?!

Dejligt er det dog med en lille dejlig dreng, der sover godt om natten. Tillykke med det!

Anmeld

3. juni 2011

Vingummien

Det skal nok gå, eller det håber jeg at det gjorde

Han er da en rigtig sovetryne

Anmeld

3. juni 2011

N&J

Jeg blev opereret efter min fødsel (fordi det gik så galt) og havde det ligesom dig inden, men lægen sagde at alt så fint ud (og så slemt var det tros alt ikke, selvom jeg havde forberedt mig på det værste) jeg bad dog om en henvisning til noget bækkenbundstræning, da det netop ikke føltes normalt længere, og fik tid til en fys, som hjalp mig med at få det trænet op, jeg syntes stadig der er noget der ikke mærkes rigtigt, men kan ikke gøre andet end at leve med det, så hvis du virkelig føler for at alt ikke er som det skal være, så bank lidt i bordet og forsøg at få en ny tid for at få tjekket yderlig op på det eller ligende, for det skulle jo helst være i orden fra start af. 

Anmeld

3. juni 2011

JustAnotherName

AnneBJ skriver:

Tak for du læste med!

Håber lægebesøget er gået godt?! 

Anmeld

3. juni 2011

AnneBJ

JustAnotherName skriver:

Håber lægebesøget er gået godt?! 

Tak det gik fint! Min læge er så sød, blev jeg lige bekræftet i igen

Men det er en voldsom svampeinfektion jeg har, og så har jeg meget tørre slimhinder über alles pga. amning, så smerterne stammer fra revnede og tørre slimhinder... Så jeg er i behandling for svamp, og får desuden nogle østrogenpiller som skal gøre det ikke kommer igen, og Felix er i behandling for Trøske.. Wii, god weekend... - Ej, det er trods alt bedre arvæv og alt mulig andet "grimt!"... 

Anmeld

3. juni 2011

Barbamama

Åh jeg kan sgu godt forstå du har lyst til at aflyse. Det er sgu også bare det mest ubehagelige at blive rodet rundt i dernede!!!! Og så med hårde kolde instrumenter der napper. Uha. Jeg håber ikke det er alt for slemt. Kram til dig!

Og hvor sejt at han sov så længe. Så får man lige det ekstra overskud!

Anmeld

3. juni 2011

JustAnotherName

Tak det gik fint! Min læge er så sød, blev jeg lige bekræftet i igen

Men det er en voldsom svampeinfektion jeg har, og så har jeg meget tørre slimhinder über alles pga. amning, så smerterne stammer fra revnede og tørre slimhinder... Så jeg er i behandling for svamp, og får desuden nogle østrogenpiller som skal gøre det ikke kommer igen, og Felix er i behandling for Trøske.. Wii, god weekend... - Ej, det er trods alt bedre arvæv og alt mulig andet "grimt!"... 

Jeg anede ikke at amning kan give tørre slimhinder overalt  Men godt at der var en forklaring, som der kunne handles på. Det er da noget mere enkelt at behandle mod svamp nu, end mod arvæv og andet øv-ligt!

Håber du kan få det helt godt nu igen så, når behandlingen giver effekt.

Knus til dig ...og god weekend  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.