hvad kostede jeres bryllup? (have eller forsamlingshus)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.764 visninger
10 svar
0 synes godt om
2. juni 2011

henh01

Hvad kostede Jeres bryllup? Helst dem der blev holdt i have eller i forsamlingshus..

Hvilket mad fik i?

Hvad havde I af underholdning?

OSV OSV

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. juni 2011

Holbæktrunten

henh01 skriver:

Hvad kostede Jeres bryllup? Helst dem der blev holdt i have eller i forsamlingshus..

Hvilket mad fik i?

Hvad havde I af underholdning?

OSV OSV

Jeg tror vores sneg sig op på 30-35 kg.

vi brugte så også maaaange penge på tøjet - omkring 18.000 kr.

Mad vik vi en kok til at lave og stille op på buffet, og kagen vik vi fra et konditori der kørte ud med den om aftenen. 

Vi holdt brylluppet i min fars hus (nu snart vores hus), men havde lejet borde/stole/service.

Vi brugte også en del på duge/bordpynt (ville gerne kunne bruge bordpynten igen), og så selvfølgelig drikkevarer, frisør, undertøj og sko.

Underholdningen stod en af gæsterne for, han er gammel musiker og spillede klaver og sang hele aftenen. Ellers var der jo underholdning i form af kreative taler fra gæsterne. 

Da en del af gæsterne kom langvejs fra, havde vi sørget for sovepladser til disse, hos os der boede tættere på. Om morgnen lavede jeg stor brunch med hele svineriet, og de gæster der nåede at få øjne hjalp til. 

Vi var ikke så mange mennesker til vores bryllup, omkring 25, da det var vigtigt for os at holde det intimt og hyggeligt.... og det var perfekt :0)

Anmeld

2. juni 2011

L.J.L

Omkring 15000,- inkl bryllupsrejse. Havebryllup, underholdning samt musik udført af gæsterne, buffet fra den lokale kro

Anmeld

2. juni 2011

henh01

Lauritz skriver:

Omkring 15000,- inkl bryllupsrejse. Havebryllup, underholdning samt musik udført af gæsterne, buffet fra den lokale kro

wow hvor billigt.

Hvordan kunne det lade sig gøre?

Anmeld

2. juni 2011

L.J.L

henh01 skriver:

wow hvor billigt.

Hvordan kunne det lade sig gøre?

Hvis man fokuserer på det brylluppet egentlig handler om og ikke det materielle vi var ca 35 mennesker, og havde pynt i form af blomster fra haven, og underholdningen og musik stod gæsterne som sagt for. Vores tøj kostede sammenlagt ca 3000,- og drikkelse blev købt i Tyskland. Primitivt men total hyggeligt og romantisk

Anmeld

2. juni 2011

tazz

Vi satsede hele balladen på det dybt materielle

Alligevel synes jeg, at vi gjorde det forholdsvis billigt. Kom ialt af med omkring 50.000 kr., hvor af min kjole kostede 12.000 og festen blev holdt på en 5 stjernet restaurant i hjertet af København.

Anmeld

4. juni 2011

Meilby

tazz skriver:

Vi satsede hele balladen på det dybt materielle

Alligevel synes jeg, at vi gjorde det forholdsvis billigt. Kom ialt af med omkring 50.000 kr., hvor af min kjole kostede 12.000 og festen blev holdt på en 5 stjernet restaurant i hjertet af København.

Nu stiller jeg godt nok lige et sidespørgsmål, men vi går selv i bryllupstanker Hvor mange var i?

Anmeld

4. juni 2011

Nemesis

det kostede os 10000 kr. vi hokdt det i haven og vi var 20. vi grillede de lækreste bøffer og så var der salat, kartoffelsalat og brød.underholdningen stod gæsterne for og ellers var der gang i både fodbold og petanque.kagen var fra den lokale konditor.totalt nede på jorden og fuldstændigt perfekt sisse

Anmeld

4. juni 2011

tazz

Meilby skriver:

Nu stiller jeg godt nok lige et sidespørgsmål, men vi går selv i bryllupstanker Hvor mange var i?

Vi var lige omkring 50, så det er egentlig 'kun' en couvertpris på 1.000 alt i alt

Anmeld

4. juni 2011

norenberg

vores kostede 62000 vi havde 80 gæster med og lejede en lejerskole da 40 af gæsterne kom langvejs fra...vi fik hønsesalat til forret, helstegt pattegris og okse med tilbehør...deserten var softice, frugter og chokolade fontæner....og så var der bryllupskage med champange og kaffe...og så havde vi fået lavet to is svaner som champangen lå i pyntet med jordbær dyppet i chokolade....skrub af maden var karry suppe med tilbehør...underholdningen var en lokal spillemand....med i prisen var en bryllups rejse til Paris i 5 dage...og en overnatning i brude suiten på kokkedal slot...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.