NF scanning overstået :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.006 visninger
14 svar
0 synes godt om
2. juni 2011

Fjordside

I onsdags var vi til NF scanning og sikke en oplevelse Vi fik af vide at alt så godt ud og at der var lav risikoberegning, efter vi kom hjem tænkte jeg over de der tal, får man ikke dem af vide? Da vi var der var det nok for mig at vide at der var lav risiko. Snakkede med en veninde om det og hun fortalte at hun fik dem senere, men er det normalt? Får man dem pr brev eller?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. juni 2011

th

Fjordside skriver:

I onsdags var vi til NF scanning og sikke en oplevelse Vi fik af vide at alt så godt ud og at der var lav risikoberegning, efter vi kom hjem tænkte jeg over de der tal, får man ikke dem af vide? Da vi var der var det nok for mig at vide at der var lav risiko. Snakkede med en veninde om det og hun fortalte at hun fik dem senere, men er det normalt? Får man dem pr brev eller?

mine tal har de skrevet på min vandrejounal.

Anmeld

2. juni 2011

Valle81

Skønt:0)

Så kan du nyde resten af graviditeten:0) Det er en milepæl:0)

Anmeld

2. juni 2011

Fjordside

th skriver:

mine tal har de skrevet på min vandrejounal.

Nå okay, men det gjorde hun ikke på min

Anmeld

2. juni 2011

Fjordside

Valle81 skriver:

Skønt:0)

Så kan du nyde resten af graviditeten:0) Det er en milepæl:0)

Ja det er dejligt Glæder mig til at maven rigtig vokser

Anmeld

2. juni 2011

Raj

Fjordside skriver:

Mit blev skrevet ind i min vandrejournal. Oddsene var 1:20377, så mon ikke du kan finde det på en af siderne øverst?

Anmeld

2. juni 2011

Raj

Ah I andre var lidt lidt hurtigere end mig til at skrive

Anmeld

2. juni 2011

th

Fjordside skriver:

Nå okay, men det gjorde hun ikke på min

ok.. troede jeg de skulle, for jeg havde ikke fået min med da jeg var til scanning, så fik jeg det på et stykke papir og så skrev de det ind ved jm.

Anmeld

2. juni 2011

Valle81

Fjordside skriver:

Ja det er skønt:0)

Har selv båret 3 skønne børn:0) Det er fantastisk:0)

Forresten med tallene - så er det langt fra alle steder de oplyser tallene - de fleste steder siger de enten lav riskiko eller stor risiko. Grunden dertil er at tallene ikke kan sammenlignes fra person til person da de afhænger af alder - vægt - blodprøvesvar - fosterets størrelse og nakkefold osv:0)

Anmeld

2. juni 2011

Valle81

Fjordside skriver:

Ja det er skønt:0)

Har selv båret 3 skønne børn:0) Det er fantastisk:0)

Forresten med tallene - så er det langt fra alle steder de oplyser tallene - de fleste steder siger de enten lav riskiko eller stor risiko. Grunden dertil er at tallene ikke kan sammenlignes fra person til person da de afhænger af alder - vægt - blodprøvesvar - fosterets størrelse og nakkefold osv:0)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.