Yes super scanning!!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. juni 2011

Mira0911

ønskebarn74 skriver:

Alle æg er immellem 5-7mm, så de følges ad... Der er 4 i den ene side og 5-6 i den anden... Jeg blev sat op til 225 enheder Gonal-f, starte med orgalutran lørdag morgen og skal scannes på søndag... weehuu... Er bare super lettet og glad!!!!!

God forlænget weekend til jer alle sammen!!!!

Sådan... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. juni 2011

ønskebørn74

Sofiekdk skriver:

Ja det er godt nok længe siden jeg har skrevet herinde efterhånden, men har fulgt lidt med engang imellem jeg tror på du bliver en del af den gode stime af behandingskvinder med positive tests lige om snart

Jeg er mod alle odds blevet naturlig gravid, det passer vildt dårlig med et helt arbejde jeg var nødt til at stoppe og vi er jo lige flyttet til Spanien, men vi er selvfølgelig glade er 7+3 idag så nervøsiteten om det går denne gang er stadig stor.

Knus

Jeg fandt lige din tråd før... Hvor er det bare vildt!!!!!  Tillykke sødeste!!!!!!!  

Hvordan er det at være flyttet til Spanien???

Lene

Anmeld

3. juni 2011

Barbamama

Jaaa hvor godt!!!!!

Anmeld

3. juni 2011

ønskebørn74

CamillaValby skriver:

Hihi ja vi må bare håbe at det vare ved nogle måneder endnu

Ja alt det der homon ting det er ikke så sjovt, det gør en såååå træt Men husk på det er dét hele værd, det er jeg godt nok heller ikke i tvivl om at du også tænker

Blegfisen har det fint, var dog lige forbi hospitalet i morges da de ville have jeg skulle kigge forbi da jeg ikke havde mærket hende i flere dage. Men alt var fint Så jeg er rolig igen.

Ellers så nyder jeg dagene altså med solskin hihi. Man får en smule mere energi end hvad man normalt ellers ville. Skal til at vande have, det gider jeg dog ikke

Puha en forskrækkelse!!!  Er du ok???

Og er så enig... HADER havearbejde!!!!

Anmeld

3. juni 2011

ønskebørn74

Mira0911 skriver:

Sådan... 

Takker søde!!!

Anmeld

3. juni 2011

ønskebørn74

michella80 skriver:

Jaaa hvor godt!!!!!

Takker sødeste!!!

Anmeld

3. juni 2011

CamillaValby

ønskebarn74 skriver:

Puha en forskrækkelse!!!  Er du ok???

Og er så enig... HADER havearbejde!!!!

Ja nu er jeg

Hihi jeg har det i perioder nogle gange elsker jeg det og andre gange HADER jeg det også.

Anmeld

3. juni 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

ønskebarn74 skriver:

Jepper!!! og jeg glæder mig vildt til på søndag!!!!

Der er bare vildt gang i stokkene!!!!

Hvordan har du det sødeste???

Lene

Eeeej hvor skønt altså! 

Jeg har det glimrende. Dog ekstra træt, men det gør ingenting når jeg ved det er pga. det lille liv derinde .

Lige nu er der kæmpe, og jeg mener kæmpe festival i vores gade. Så det er super hyggeligt. Roskilde er rykket til Byen føles det som. Distortion festival er helt fantastisk!!

5 1/2 uge, så jeg halvvejs. Er det ikke skørt at tænke på?! 

Anmeld

3. juni 2011

håber snart det er os

ønskebarn74 skriver:

1000 tak søde!!!  Håber at have en lige så god på søndag!!!!

Hvordan har du det???

Lene

Du for en super scanning på søndag søde jeg har det godt maven vokser så det er skønt knuz

Anmeld

4. juni 2011

ønskebørn74

håber snart det er os skriver:

Du for en super scanning på søndag søde jeg har det godt maven vokser så det er skønt knuz

dejligt at høre!!!  1000 tak søde!!!

Lene

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.