Hun er sgu ikke helt dum!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

651 visninger
8 svar
0 synes godt om
2. juni 2011

Barbamama

Carla og jeg sidder og leger på gulvet. Hun giver mig mad og en kop og en teske. Jeg får lidt at drikke (det er bare plastikting vi leger med altså.) og så kommer hun hen med en kop og lader som om hun hælder noget ud over mit ben. Så siger jeg: Eeeej Carla, nu har mor mad ud over hele sit ben! Kan du finde noget at tørre mor med??? Carla står og kigger sig lidt omkring. Der er ikke rigtig noget der kan bruges. Men så tager hun sin bamseko og holder den hen til mit ben og så lader hun som om at den spiser maden!!! Kanon tænkt!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. juni 2011

Vinker

michella80 skriver:

Carla og jeg sidder og leger på gulvet. Hun giver mig mad og en kop og en teske. Jeg får lidt at drikke (det er bare plastikting vi leger med altså.) og så kommer hun hen med en kop og lader som om hun hælder noget ud over mit ben. Så siger jeg: Eeeej Carla, nu har mor mad ud over hele sit ben! Kan du finde noget at tørre mor med??? Carla står og kigger sig lidt omkring. Der er ikke rigtig noget der kan bruges. Men så tager hun sin bamseko og holder den hen til mit ben og så lader hun som om at den spiser maden!!! Kanon tænkt!!!

Det er altså utroligt så kreativt børn tænker. Os voksne havde vel næppe tænkt den tanke at koen da lige kunne erstatte en klud på den måde

Anmeld

2. juni 2011

Barbamama

Vinker skriver:

Det er altså utroligt så kreativt børn tænker. Os voksne havde vel næppe tænkt den tanke at koen da lige kunne erstatte en klud på den måde

Ja det er helt vildt!!! jeg synes bare det var så sejt at hun tænkte at når nu hun ikke kunne tørre det op kunne koen da spise det!! Fedt!!!

Anmeld

2. juni 2011

JustAnotherName

Børn er geniale opfindere!!
Det er bare os voksne, der er blevet begrænset i vores tankegang!!

Anmeld

3. juni 2011

Vingummien

Hehe hvor sødt

Anmeld

3. juni 2011

Barbamama

JustAnotherName skriver:

Børn er geniale opfindere!!
Det er bare os voksne, der er blevet begrænset i vores tankegang!!

Ja det er ikke engang løgn!

Anmeld

3. juni 2011

Barbamama

Vingummien skriver:

Hehe hvor sødt

Anmeld

3. juni 2011

AnneBJ

Tihi, det er da problemløsning på et højt plan det der!

Anmeld

3. juni 2011

Barbamama

AnneBJ skriver:

Tihi, det er da problemløsning på et højt plan det der!

Ja ikk?? hi hi

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.