Hjælp mod snorken

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.206 visninger
7 svar
0 synes godt om
2. juni 2011

Vivian67

Er der nogen der kender et middel der virker mod snorken??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. juni 2011

roenlund

Nej, men jeg kunne godt bruge et... manden min snorker helt vildt...

Anmeld

7. juni 2011

Tin

Profilbillede for Tin

alle snorker jo mere eller mindre, så det kommer nok an på hvor voldsomt det er........?

Anmeld

7. juni 2011

Kay

det eneste middel jeg kender er kærlighed og overbærenhed

her hjemme snorker vi begge men vi sover begge fint... sover faktisk dårligt hvis ik jeg høre kærestens snorken...

Anmeld

7. juni 2011

lotte32

Min mand snorker en del, men det irriterer mig ikke til dagligt

Men.... hvis han har fået lidt øl... Så snorker han.......         RIGTIGT RIGTIGT MEGET og HØJT 

og det bedste råd er så at holde ham for næsen eller gemme mig under min pude

Men nej ellers kender jeg ikke nogle råd.. ved at min mor for år tilbage blev opereret for det..

Håber du finder en løsning på problemet

Lotte Ø.

Anmeld

7. juni 2011

Bondepigen

Man kan få sådan nogen til at sætte op i næseborene på apoteket... Mener de hedder snorenz eller snoreze. Man ser tosset ud med dem i næsen, man ligner en olm tyr... Men de hjælper altså lidt.. Jeg kunne i hvert fald bedre få luft igennem når jeg havde dem i.. Mener de koster 90 kr for to i én æske... Mener de skal udskiftes hver 14. Dag, men selvfølgelig renses hver dag!

Man kan osse få klister mærker til at sætte hen over næsen, men dem synes jeg ikke er nær så effektive. Kan man ikke osse få noget næsespray mod snorken??

Men hvis det er meget, og personen indimellem stopper med at trække vejret, så kan det være søvn-apnø, som man kan blive undersøgt for, og hvis det er det får man en iltmaskine at sove med om natten, og man vil opleve at man bliver mere frisk og får mere energi, fordi man sover godt om natten. Min mor har det og to af mine søskende. Jeg har det ikke... Endnu...

Anmeld

7. juni 2011

Fru.Mäes <3

Min DEJLIGE kæreste snorker osse - men fik et GENIALT råd af en veninde.. Som virker herhjemme

NÅR Anders går igang med han snorken, laver jeg sådan en klik-lyd med tungen.. Svært at forklare - men tungen op i ganen, så der kommer en KLIK lyd ud.. Bare stille og roligt, også stopper han - uden at vågne..

Tænkte da jeg fik det af vide "JAH JAH, den er god med deig - det fungere FANDME ikke herhjemme?!" - men det gør det altså.. MEDMINDRE, han har fået for meget vin eller øl - så skal der skub til  

Anmeld

7. juni 2011

Enayia

Min mand snorker. Derfor bruger jeg da bare ørepropper når det er slemt De kan fås yderst behagelige. Så skal jeg ikke vække staklen og jeg får selv sovet

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.