Adskillelse kan være godt..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

615 visninger
2 svar
0 synes godt om
2. juni 2011

Chillien

Ville bare lige dele min nyfunde glæde med jer..

Sagen er den at min kæretse og jeg har været lidt trætte af hinanden den sidste tid.. Vi har begge været arbejdsløse og har nok været fr meget sammen.... Vi snakkkede så om det, og kom frem til at jeg tog hjem til min mor lidt tid... Tror egentlig vi begge havde regnet lidt med at nu var det slut..

Men nu efter et par uger fra hinanden, er der bare kommet liv i alting igen.. Vi taler pænt til hinanden igen, og har fundet ud af vi ikk vil undvære hinanden.. Han inviterede mig på en "date" som vi har pjattet rigtig meget med... Og så er der den famøse makeup-sex.. For p***er da det er fantastisk...

Tror vi har lært rigtig meget af det her, og vil angribe problemerne lidt anderledes fremover.. Vi har fra starten været meget obs på ikk at tage hinanden for givet, og er alligevel endt med at gøre det..

Er bare SÅ glad for at jeg ikk skal undvære ham.. Vi sku bare have ændret vores syn på tingene lidt...

Ville bare dele min glæde med jer... For jeg har da godt nok svært ved at få armene ned..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. juni 2011

Muttitil1+1

Ej, hvor er det bare dejligt!

Det kan nemlig gøre underværker lige at få lov at savne hinanden en gang imellem. Min mand arbejder offshore og er væk 14 dage ad gangen, og selvom jeg hader han er væk så længe, så er det bare ekstra dejligt, når han kommer hjem! Der er nemlig ikke nogen sure miner over sure sokker som IGEN ligger og flyder eller hvad det nu kan være...

Er glad for at høre at I har fundet ud af det

Anmeld

2. juni 2011

Chillien

NadiaSK skriver:

Ej, hvor er det bare dejligt!

Det kan nemlig gøre underværker lige at få lov at savne hinanden en gang imellem. Min mand arbejder offshore og er væk 14 dage ad gangen, og selvom jeg hader han er væk så længe, så er det bare ekstra dejligt, når han kommer hjem! Der er nemlig ikke nogen sure miner over sure sokker som IGEN ligger og flyder eller hvad det nu kan være...

Er glad for at høre at I har fundet ud af det

Det synes jeg bare er så imponerende.. Har en veninde hvis kæreste er i søværnet.. De har barn og skal giftes om lidt..

Sys det er SÅ fedt at se at man ikke behøver være sammen konstant for at have et godt forhold, men må sige at jeg ikk er sikker på jeg ville kunne klare det! Men bliver så glad af at høre at i har det sådan også... Så bliver man sådan lidt forårskulret, og sys at kærlighed egentlig ikk er så dårlig en ting

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.